ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لقب جدید هواداران پرسپولیس به ایمون زاید



 

 

 

 

زدن سه گل در دربی باعث شد تا پرسپولیسی ها لقب جدیدی را به مهاجم خود بدهند.

هواداران پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور داشتند و به شدت بازیکنان این تیم را تشویق کردند.آنها به محض ورود مهدی ومهدی کیا و ایمون زاید به محوطه تمرین حسابی این دو بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران همچنین یک لقب جدید برای مهاجم گلزنشان انتخاب کردند و او را با لقب زاید دوبله سوبله مورد خطاب قرار دادند.



ویدیو مرتبط :
تشویق بی نظیر هواداران پرسپولیس (دربی 74 حماسه ایمون زاید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایمون زاید: پرسپولیس 2 بر یک استقلال را می‌برد/ نیم فصل به ایران بر می‌گردم



,صحبت های ایمون زایددرباره فوتبال ایران

ایمون زاید: پرسپولیس 2 بر یک استقلال را می‌برد/نیم فصل به ایران بر می‌گردم

آخرین گلزن داربی تهران می گوید پرسپولیس در این فصل از استقلال قوی تر است و داربی را می برد.

ایمون زاید در گفت وگو با خبرگزاری  (ایسنا)، درباره شرایط خود در شامراک روورز ایرلند، حضورش در تیم ملی لیبی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 و ارزیابی اش از داربی 77 ..ن گلزن داربی تهران می گوید پرسپولیس در این فصل از استقلال قوی تر است و داربی را می برد.

ایمون زاید در گفت وگو با خبرنگار (ایسنا)، درباره شرایط خود در شامراک روورز ایرلند ، حضورش در تیم ملی لیبی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 و ارزیابی اش از داربی 77 صحبت کرد.

* ایمون زاید الان چه می کند؟ از شرایطت در ایرلند بگو.
- همه چیز در ایرلند خوب پیش می رود. من از حضور در خانه و بازی کردن در کنار خانواده و دوستانم لذت می برم، اما این فصل رو به پایان است. در حال حاضر در آفریقا هستم. ما در مقدماتی جام جهانی روز یکشنبه هفته آینده بازی بزرگی با کامرون داریم. امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف گینه می رویم. به احتمال زیاد از نیم فصل به ایران بر می گردم و دلم برای بازی کردن در فوتبال ایران تنگ شده.

* جدی می گویی؟ دو، سه ماه پیش در مصاحبه ای گفته بودی که شاید دیگر به فوتبال ایران بر نگردی؟
- بله! کاملا جدی می گویم. الان خیلی خوشحالم که در کنار خانواده ام هستم، اما دوست دارم دوباره در فوتبال ایران بازی کنم و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانم به یک تیم خوب بپیوندم. ایران مثل خانه دوم من است.

* می دانی که جمعه این هفته داربی شماره 77 برگزار می شود.
- من بازی های این فصل را دنبال کرده ام. پرسپولیس برد خوبی مقابل فولاد داشت. فکر می کنم علی دایی تا اینجا در پرسپولیس خوب کار کرده و حس می کنم آنها می توانند داربی را ببرند. بدون شک بازی سختی خواهد شد، اما پرسپولیس می تواند ببرد. استقلال تیم خوبی است و فکر می کنم که پرسپولیسی ها باید در این بازی مراقب محمد قاضی باشند.

 

او دوست دارد به خاطر دوره بدی که در پرسپولیس داشت به این تیم گل بزند. قاضی، مهاجم محکم و بسیار خوبی است، اما در کل من فکر می کنم که پرسپولیس در این فصل قوی تر از استقلال است.

* تو هنوز آخرین گلزن این بازی هستی!
- من هنوز هت تریک مقابل استقلال را به یاد می آورم و برایم خیلی عجیب است که هنوز آخرین بازیکنی که در این بازی گلزنی کرده، من هستم. اما فکر می کنم که این جمعه بازی بیشتر از یک گل داشته باشد. به نظرم پرسپولیس دو بر یک بازی را می برد.

* آیا هنوز با بازیکنان پرسپولیس ارتباط داری؟
- نه! اینجا خیلی سخت است که بتوان ارتباط خود را با دوستان قدیمی خود حفظ کرد، اما من رفقای خوبی در پرسپولیس دارم. امیدوارم محمد نوری ، محسن بنگر ، غلامرضا رضایی و همه پرسپولیسی ها در این بازی موفق باشند به ویژه حس ویژه ای نسبت به هواداران پرسپولیس دارم. آنها را خیلی دوست دارم، چرا که واقعا خاص هستند.

* حتما می دانی که ایران جزو نخستین تیم هایی بود که به جام جهانی صعود کرد. فکر می کنی لیبی هم بتواند به این موفقیت برسد؟

- ایران تیم ملی بسیار خوبی دارد. خیلی خوشحالم که آنها را در جام جهانی بعدی می بینم. امیدوارم لیبی هم به این تیم بپیوندد. این کار برای ما خیلی سخت است، چرا که باید کامرون را در زمینش شکست دهیم. البته من دیدم که ایران ، کره جنوبی را در خانه این تیم برد پس ما هم برای این کار شانس داریم.

* از علاقه ات برای بازگشت به ایران صحبت کردی، آیا در ابتدای فصل پیشنهادی از تیم های لیگ برتری داشتی؟
- یکی، دو پیشنهاد داشتم، اما در آن زمان نمی خواستم که به ایران بگردم، چرا که قصد داشتم مدتی در کنار خانواده ام در ایرلند باشم. من واقعا دوره سختی در آلومینیوم داشتم و آنها با من خیلی بد رفتار کردند. واقعا می خواستم که از آن شرایط خارج شوم و خیلی خوشحال بودم که به ایرالند برگشته بودم، اما الان دوست دارم برای نیم فصل به ایران برگردم. /ایسنا