ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید



 

 

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید

 

پس از شکست خانگی

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید مسئولیت شکست خانگی برابر بیلبائو را پذیرفت.

به نقل از رویترز، کیکه سانچس فلورس سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست 2 بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو در ویسنته کالدرون گفت: اجازه نمی‌دهم بازیکنان تیم را مقصر بدانید و آنها را نیز به همین خاطر ممنوع المصاحبه کردم. من مسئول هستم و باید با من حرف بزنید.

وی افزود: بیلبائو با یک بازی تمام احساسی محاسبات منطقی مرا به هم ریخت و اعتراف می‌کنم که بازیکنانم به خاطر رعایت دستورات من از انجام بازی همیشگی خود بازماندند.

وی ادامه داد: این حق ما نبود که در خانه خود شکست بخوریم و این شکست را یک حادثه می‌دانم. در هر حال باید رو به جلو حرکت کرد و به هفته‌های آینده امیدوار بود.


ویدیو مرتبط :
حرف بزنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این ماشین سخنگو حرف بزنید تا شما را از مرگ نجات دهد



اخبار,دستگاه Evzio,اخبار علمی

اخبار علمی - با این ماشین سخنگو حرف بزنید تا شما را از مرگ نجات دهد

ماشین سخنگوی کامپیوتری نصب شده داخل دستگاهی بنام Evzio تعبیه شده که می تواند با دادن راهنمایی به کاربر و تزریق میزان معینی از داروی نالوکسان جلوی مرگ فردی که مواد مخدر بیش از حد مصرف کرده را گرفت.

تعداد افرادی که سالانه بر اثر مصرف بیش از حد دارو/اوردوز (Overdose) جان خود را از دست می دهند از تعداد کشته شدگان در حوادث رانندگی در امریکا بیشتر است و سازندگان این دستگاه سخنگو که اخیرا مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت امریکا گرفته اند امیدوارند جلوی این نوع حوادث تلخ را بگیرند.

 

اخبار,دستگاه Evzio,اخبار علمی

 

ماشین موسوم به Evzio دستورات صوتی تعریف شده درون خود جای داده است و هم زمان به عنوان ماشین تزریق نیز عمل می کند و مجهز به سیستم تزریق داروی نالوکسان است( نالوکسان برای تشخیص و درمان مسمومیت‌ها با مواد مخدر یا کومای ناشی از آن مصرف می‌شود.برای درمان مهار تنفسی بعد از جراحی نیزاستفاده می شود) اما به نحوی تعریف شده که با گرفتن اطلاعات از کاربر و تزریق به موقع جلوی اوردوز شدن را می گیرد.

اخبار علمی - خبرآنلاین