ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كریمی در لیست 18 نفره‌ پرسپولیس نیست



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

كریمی در لیست 18 نفره‌ پرسپولیس نیست

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران بیان كرد‌: بازی با استقلال مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد. البته این دیدار تحت تاثیر هیجانات خاص خودش است. هر تیمی این هیجان‌ها را كنترل كند و با آرامش به زمین برود پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: نگرانی ما نبود علی كریمی و مصدومیت حقیقی است. كریمی كه صد در صد نمی‌رسد. وضعیت حقیقی هم امروز مشخص می‌شود. شاید نتوانیم ازاو استفاده كنیم. به هرحال جایگزین‌ها با انگیزه بالایی بازی می‌كنند و فكر می‌كنم فردا بازی خوبی باشد. ما در طی هفته تمرین‌های خوبی داشتیم و روی نقاط ضعف حریف كار كرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس همچنین با اشاره به این كه یك بازی نمی‌تواند معیاری برای سنجش عملكرد مربی باشد، افزود: ما كاری را شروع كردیم و بازیكنان در این راه ما را كمك كرده‌اند. همیشه گفته‌ام كه من كوچك ترین نقش را در موفقیت هفته‌های اخیر داشته‌ام.

بازیكنان حساسیت بازی فردا را درك كرده‌اند و گرفتن سه امتیاز برایمان بسیار مهم است و با توجه به وضعیتمان در ته جدول می‌خواهیم پیروز باشیم تا به جمع تیم‌های بالای جدول بپیوندیم.

گل محمدی همچنین در پاسخ به این سوال كه آیا در بازی فردا به فكر مساوی خواهد بود یا نه؟ مطرح كرد: برای این كه تیمی موفق باشد ابتدا نباید گل بخورد. یكی از وظایف خط دفاعی و دروازه‌ بان ما هم این است كه گلی دریافت نشود. ما برای گل نخوردن می‌رویم و می‌خواهیم با استفاده از موقعیت‌ها برنده شویم .

گل محمدی در پایان نیز در پاسخ به این سوال كه آیا صحت دارد علی كریمی قرار است با كمك آمپول دربازی فردا حضور داشته باشد؟ عنوان كرد: من هم در روزنامه ها چنین مطلبی را خوانده‌ام اما به صورت مستقیم چنین صحبتی با خودش نداشتم. وضعیت كریمی طوری است كه حتی با آمپول هم نمی‌تواند بازی كند.

پزشكان تلاش زیادی كرده‌اند تا او را برسانند و كریمی هم صبح و بعداز ظهر فیزیوتراپی می‌كرد و تمرین‌های اختصاصی داشت اما پزشكان اجازه ندادند بازی كند. كریمی حتی در لیست 18 نفره هم نیست./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
لیست 18 نفره رئال در برابر اتلتیک بیلبائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست 18 نفره پرسپولیس مشخص شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز بازیکنان خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن مشخص کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز بازیکنان خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن مشخص کرد.

تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. از همین رو پس از تمرین امروز گل‌محمدی نام بازیکنان خود را مشخص کرد.

لیست 18 نفره پرسپولیس به شرح زیر است:

نیلسون-محمدی-نورمحمدی-حسینی- ماهینی-پولادی-فشنگچی-محمدنوری-حقیقی-پروویچ-دانوسکی-رضایی-قاضی-انصاری فرد-نوری-خانزاده-نقی‌زاده-کلاه‌کج-مهدوی کیا و کریمی.

این در شرایطی است که کریمی در بازی مقابل ذوب‌آهن به میدان نخواهد رفت.