ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كاكا و پاتو در فهرست جدید خریدهای چلسی



 

 

 

كاكا و پاتو در فهرست جدید خریدهای چلسی

 

خبرهای منتشره در انگلیس حاکی از آن است که مالک روس باشگاه فوتبال چلسی برای بازسازی ترکیب پا به سن گذاشته این تیم تصمیم گرفته در تابستان دست به خریدهای بزرگ بزند.

روزنامه ''ساندی میرر'' روز یکشنبه در این باره نوشت، ''رومن آبراموویچ'' بعد از به خدمت گرفتن ''فرناندو تورس'' و ''داوید لوییس'' در ازای 74 میلیون پوند در ژانویه گذشته، هنوز معتقد است که تغییرات تیمش کامل نشده و از این رو فهرستی از بازیکنان صاحب نامی چون ''کاکا'' را برای تقویت تیمش تهیه کرده است.

این در حالی است که کاکا برزیلی در ژوئن سال 2009 پیوستن به منچسترسیتی را رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت که به رئال مادرید برود.

قیمتی که چلسی برای خرید کاکا در نظر گرفته 25 میلیون پوند اعلام شده است.

''جک رادول'' از اورتون، ''دیمیتری پایت'' از سنت اتین و ''الکساندر پاتو'' مهاجم جوان آث میلان از دیگر بازیکنانی هستند که نامشان در فهرست خریدهای چلسی قرار گرفته است.

در این صورت اگر مالک میلیاردر چلسی موفق به جذب بازیکنان مورد نظر خود شود، متوسط سنی بازیکنان این تیم کاهش خواهد یافت.


ویدیو مرتبط :
حرکات زیبای خریدهای تابستانی چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آگوئرو در فهرست خریدهای تابستانی رئال


سرخیو آگوئرو یک بار دیگر در فهرست خرید فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

ورزش سه: سرخیو آگوئرو یک بار دیگر در فهرست خرید فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. این اولین بار نیست که این مهاجم آرژانتینی موردتوجه رئال مادرید قرار می گیرد. او زمانیکه در اتلتیکو حضور داشت نیز یکبار تا آستانه پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رفت اما در نهایت مدیران اتلتیکو او را به منچسترسیتی واگذار کردند.

آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس، به ادعای TVSPORT، در فهرست خریدهای تابستانی رئال مادرید قرار دارد و رئالی ها برای به خدمت گرفتن او حاضرند 90 میلیون یورو نیز به منچسترسیتی پرداخت کنند.طبق این گزارش، در صورت انتقال آگوئرو، بنزما مجبور به ترک رئال مادرید خواهد شد.