ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كافه فوتبال تعطیل می شود



 

كافه فوتبال تعطیل می شود

 

 

کافه فوتبال (کانون آزاد اندیشان فوتبال ایران) که در سال گذشته چهارده نشست و همایش فوتبالی با حضور بزرگان فوتبال کشور، اعضای فراکسیون ورزش مجلس و مسئولین فدراسیون فوتبال برگزار کرده، به دلیل مشکلات مالی در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

 

سعید ناصری، مدیر کافه فوتبال که در سال گذشته کلیه هزینه ها و هماهنگی های کافه فوتبال را تقبل کرده ضمن اعلام این خبر و با اشاره به لزوم پرداخت مطالبات دانشکده پزشکی دانشگاه تهران، کلیه رایزنی های صورت گرفته جهت حمایت مالی را بی نتیجه اعلام کرد.

کافه فوتبال به عنوان تنها محفل فرهنگی دانشگاهی کشور در آذرماه ۱۳۸۸ با رویکرد فرهنگی و با حضور جمع کثیری از بزرگان فوتبال کشور در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شروع به کار کرد.../فوتبال سه


ویدیو مرتبط :
وقتی که زنبورها مسابقه فوتبال را تعطیل میکنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به دلیل ناآرامی‌های سیاسی اخیر رقابتهای فوتبال در مصر تعطیل شد



 

 

 

به دلیل ناآرامی‌های سیاسی اخیر رقابتهای فوتبال در مصر تعطیل شد

 

ناآرامی‌ها در مصر باعث شد تا رقابتهای فوتبال در این کشور همچنان با وقفه روبرو باشد.

ناآرامی‌ها در مصر و تظاهرات مردم علیه دولت حسنی مبارک باعث شده است تا برگزاری رقابتهای فوتبال در این کشور به تاخیر بیفتد.

فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد، تمامی رقابتها در چهار لیگ حرفه‌ای این کشور لغو شده‌اند. در بخشی از بیانیه این فدراسیون آمده است: امیدواریم به زودی به ثبات برگردیم.

دوشنبه گذشته تیم ملی آمریکا از سفر به مصر برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال این کشور سرباز زد.

همچنین دیدارتیمهای الزمالک مصر و اولینزی از کنیا از رقابتهای لیگ قهرمانان قاره آفریقا که قرار است 13 فوریه برگزار شود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.