ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی تیم دونفره ایران در مسابقات موریس


تیم دونفره دختران ایران قهرمان مسابقات بدمینتون موریس شد.

ایسنا: بانوان ملی پوش بدمینتون ایران با وجود اینکه نتوانستند در جدول انفرادی نتیجه خوبی کسب کنند اما در جدول دو نفره تا مرحله فینال پیش رفتند و توانستند قهرمان مسابقات شوند.

تیم نگین امیری پور و ثریا آقایی در مصاف با تیم گریس گابریل از نیجریه و اگار سیاموپانگیرا از زامبیا با نتیجه 2 بر صفر (26-28 و 14-21) به پیروزی رسید و قهرمان مسابقات شد.


ویدیو مرتبط :
فوتبال نمایشی دونفره - نماینده ایران - قهرمانی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود



 

 

 

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

 

در پیست مجموعه ورزشی آزادی

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران به‌طور همزمان با مسابقات آسیایی این رشته، 15 و 16 مهرماه در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا» سومین راند مسابقات آسیایی موتوركراس قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه با حضور 9 تیم آسیایی در تهران برگزار شود و این رقابت فقط در كلاس 125 سی‌سی پیگیری خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، یك دوره مسابقات قهرمانی كشور نیز در كنار این رقابت آسیایی برگزار خواهد كرد كه در آن موتورسواران از استان‌های مختلف كشور در 3 كلاس، 65 سی‌سی، 85 سی‌سی و 250 سی‌سی به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

در كلاس 85 سی‌سی علاوه بر موتورسوارن ایرانی یك موتورسوار به‌عنوان میهمان از كشور فیلیپن نیز حضور خواهد داشت.