ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبری: کرانچار به سپاهان کمک می کند



 

 

شقنبری: کرانچار به سپاهان کمک می کند

 

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خود را تابع تصمیمات باشگاه خواند و گفت: نگران نیستم و آماده‌ام به سرمربی جدید سپاهان کمک کنم.

کریم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان ضمن بیان این مطلب گفت: کرانچار مربی بزرگی است و می تواند به سپاهان کمک کند. من هم از گذشته شناخت خوبی نسبت به این مربی دارم و می توانم به وی کمک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که "نگران آینده‌تان در تیم سپاهان نیستید؟"، اظهار داشت: پیش از این هم اعلام کردم، به عنوان یک سپاهانی حاضرم به تیم در هر سمتی کمک کنم. من تابع تصمیمات باشگاه هستم و قراردادم را به عنوان مربی منعقد کرده‌ام. با توجه به شناختی که از کرانچار دارم و شناخت کامل از وضعیت تیم، می توانم به او هم کمک کنم.

مربی تیم فوتبال سپاهان که در چند هفته اخیر و پس از جدایی بوناچیچ به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را به عهده داشت، خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که باشگاه و کرانچار بگیرد به عنوان یک سپاهانی می پذیرم، زیرا می خواهم تیم موفق باشد. در این مدت هم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم کوتاهی نکردم.

وی تعطیلی لیگ پس از هفته دوازدهم را برای آماده سازی تیم سپاهان و شناخت بیشتر کرانچار از وضعیت این تیم موثر دانست و تاکید کرد: صددرصد این تعطیلی می تواند به ما کمک کند تا سپاهان با قدرت هرچه بیشتر در ادامه مسابقات لیگ به میدان برود.

قنبری در مورد دیدار تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر ادامه داد: هنوز مشخص نیست کارت مربیگری کرانچار حاضر شود یا نه اما شرایط تیم برای برگزاری این دیدار کاملا آماده است.

وی همه بازی‌های لیگ را سخت دانست و عنوان داشت: با تمام وجود در این دیدار به میدان می رویم تا با یک پیروزی ارزشمند به تعطیلات لیگ برویم و شرایط‌مان را هم در جدول رده بندی لیگ بهتر کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص حذف این تیم از مسابقات جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و حتی تیم‌های لیگ برتری در زمین تیم‌های دسته دومی هم شکست خوردند. ما بدشانس بودیم و فکر می کنم تمام تیم‌ها در این مرحله در خارج از خانه شکست خوردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما در بازی با فولاد بسیار بدشانس بودیم و مسلما ناراحت حذف سپاهان از این مسابقات هستیم. تیم ما می توانست در این مسابقات حرف‌های زیادی داشته باشد اما از این به بعد با تمام توان در فکر موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:40 فردا یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی صحبت های کرانچار قبل از اولین تمرین با سپاهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار برای مذاکره با سپاهان به ایران آمد



 

 

کرانچار برای مذاکره با سپاهان به ایران آمد

 

زلاتکو کرانچار امروز وارد ایران شد.

زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و 54 ساله‌ای که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه دارد امروز (پنجشنبه) برای مذاکره با مسوولان باشگاه سپاهان وارد ایران شده است.

کرانچار در سال 88 (2009)، تا پایان نیم فصل سرمربی سرخپوشان تهران بود اما حبیب کاشانی سرپرست وقت پرسپولیس علی دایی را جایگزین او کرد.

کرانچار پس از آن برای یک سال هدایت تیم ملی کرواسی را بر عهده داشت و نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرد.