ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نویی: افرادی که اراجیف می بافند بگویند من در کدام باغ بوده ام! / پیشنهاداتی داشتم



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی

سرمربی سابق تیم استقلال گفت: «اگر آنها درست گفتند خدا ما را هدایت کند و در غیر این صورت آنها را به حضرت ابوالفضل (ع) واگذار می کنیم.»

امیر قلعه نویی درباره دربی 81 اظهار داشت: «امیدوارم بازی جمعه مسابقه ای شود که همه دوست داشته باشند.

 

من به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم برنده شود اما جدا از این مساله مهم این است که فوتبال خوبی را شاهد باشیم. نتیجه هم دست خداست.»

سرمربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: «پرسپولیس و استقلال هفته دهم به پیروزی رسیدند. این اتفاق باعث می شود که فشار از روی هر دو تیم برداشته شود. امیدوارم بازی جوانمردانه ای شاهد باشیم.

 

باور کنید این موضوع از همه چیز مهم تر است. کی می داند سال 70 چه تیمی قهرمان شد؟ ولی بگوییم کار خدا بیامرز تختی و کار خیر هادی ساعی همه یادشان می آید. ورزش ما رفتارهای پهلوانی کم دارد.»

وی درباره اینکه در رسانه ها عنوان شده بود قلعه نویی پس از یکی از بازی هایی که استقلال نتیجه نگرفته ابراز خوشحالی کرده است گفت: «کاش افرادی که این اراجیف را عنوان کرده اند می گفتند من در کدام باغ بوده ام! این افراد را واگذار کردیم.

 

اگر آنها درست گفتند خدا ما را هدایت کند و در غیر این صورت آنها را به حضرت ابوالفضل (ع) واگذار می کنیم.»

 سرمربی پیشین استقلال درباره اینکه برخی هواداران در هفته های گذشته ابراز علاقمندی کرده بودند او به این تیم بازگردد گفت: «اصلا چنین چیزی وجود ندارد و هیچ کسی نگفته من به استقلال برگردم.

 

مظلومی در استقلال خیلی زحمت می کشد و از رفقای خوب ما هم هست. بسیار هم زحمت کشیده و استقلال در صدر است. امیدوارم تیم به همین روند ادامه دهد.»

قلعه نویی درباره اینکه آیا دلش برای فوتبال تنگ نشده اظهار داشت: «پس از 17 سال کار مداوم نیاز به استراحت داشتم. پیشنهاداتی داشتم اما قصد داشتم استراحت کنم. امسال بهتر است استراحت کنم یا به قول فرنگی ها ریکاوری کنم.»

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم ؛ دوست داشتم 10 بازیکن را تعویض کنم



تیم فوتبال تراکتورسازی , امیر قلعه‌نویی

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «تمام فکر و ذکرم به تراکتورسازی است و هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان گفت: «نیمه اول افتضاح بودیم و فقط کیلو‌ها اسم داشتیم. اگر دستم باز بود 10 بازیکن را تعویض می‌کردم اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در این مسابقه عدالت رعایت نشد و می‌توانستیم 5 یا 6 گل به حریف بزنیم.»

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: «مس ضد فوتبال بازی کرد و این رسم بازی جوانمردانه نیست که بازیکنان این تیم بخواهند به هر قیمتی بازی را ببرند. امروز روز بدی داشتیم اما در نیمه دوم از بازیکنانم رضایت کامل دارم.»

وی درباره اینکه تراکتورسازی می‌تواند در کورس قهرمانی بماند گفت: «با این شکست کار ما سخت شد و از صدر جدول فاصله گرفتیم و بازی‌های دشواری در هفته‌های پیش رو خواهیم داشت.»

قلعه‌نویی با انتقاد از داوری مسابقه با مس کرمان گفت: «داوری خوب نبود. هواداران مس معتقد بودند روی یکی از بازیکنان آنها خطای پنالتی صورت گرفته اما اگر این طور باشد مربیگری را کنار می‌گذارم.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواهد فصل آینده به استقلال برود گفت: «تمام فکر و ذکرم به تراکتورسازی است و هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم.»

قلعه‌نویی در پایان با بیان اینکه از هواداران مس ناراحت است خاطرنشان کرد: «از هواداران مس ناراحتم که من و بازیکنانم را مورد خطاب قرار دادند.»