ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی و کی‌روش آشتی کردند+عکس



اخبار ,اخبار ورزشی,دیدار کی‌روش و قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - دیدار کی‌روش و قلعه‌نویی برای کمک به تیم ملی/ سوء تفاهامات برطرف شد

جلسه ای بین کارلوس کی روش-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و امیر قلعه نوعی-سرمربی باشگاه استقلال به منظور تقویت فوتبال ایران برگزار شد.

 بعداز ظهر چهارشنبه 16بهمن ماه جلسه ای بین کارلوس کی روش و امیر قلعه نویی برگزار شد و بر اساس آن سوتفاهم های مطرح شده برطرف، و با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان در اولویت قرار دارد، مقرر شد تا تعامل، هماهنگی و حمایت های لازم در این خصوص انجام شود.


لازم به ذکر است که این جلسه در جهت تعهد این دو مربی حرفه ای و به منظور تقویت فوتبال ایران برگزار شده است.
اخبار ورزشی - سایت فدراسیون فوتبال

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش و قلعه‌نویی با هم دیدار کردند +عکس


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی استقلال در نشستی به منظور تقویت تیم ملی به گفتگو نشستند. این نشست در شرایطی برگزار شد که طی روزهای گذشته بین این دو اختلاف نظرهایی بوجود آمده بود و هر دو مصاحبه هایی را علیه یکدیگر انجام داده بودند.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی استقلال در نشستی به منظور تقویت تیم ملی به گفتگو نشستند. این نشست در شرایطی برگزار شد که طی روزهای گذشته بین این دو اختلاف نظرهایی بوجود آمده بود و هر دو مصاحبه هایی را علیه یکدیگر انجام داده بودند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، بعداز ظهر چهارشنبه 16بهمن ماه جلسه ای بین کارلوس کی روش و امیر قلعه نویی برگزار شد و بر اساس آن سوتفاهم های مطرح شده برطرف، و با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان در اولویت قرار دارد، مقرر شد تا تعامل، هماهنگی و حمایت های لازم در این خصوص انجام شود.

لازم به ذکر است که این جلسه در جهت تعهد این دو مربی حرفه ای و به منظور تقویت فوتبال ایران برگزار شده است.