ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: هواداران اسطوره واقعی را بشناسند/ سیموئز مانند ناصر ابراهیمی عاشق فوتبال است



جدایی قاضی از استقلال, قلعه‌نویی


استقلال مخالف جدایی قاضی
 قلعه‌نویی: هواداران اسطوره واقعی را بشناسند/ سیموئز مانند ناصر ابراهیمی عاشق فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ملوان تیمی خوب و حرفه‌ای است ولی ما برای بازگشت به صدر جدول تلاش می‌کنیم این تیم را شکست دهیم چون یکی از نامزدهای قهرمانی لیگ امسال هستیم.

به گزارش ایسنا ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال و ملوان ابتدا درباره انتخاب وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ خوشحالم بعد از 100 روز ورزش و جوانان هم صاحب وزیر شد.

 

با شناختی که از گودرزی دارم که از اساتید دانشگاه است و همین طور انتخاب‌هایی که انجام داده، فکر می‌کنم ورزش به سمت آرامش پیش می‌رود. گودرزی با برنامه آمده و امیدوارم ورزش با حضور او جایگاه بهتری پیدا کند.

وی پس از تبریک پیروزی‌های تیم‌های ملی والیبال و فوتبال ساحلی ایران درباره شرایط استقلال پیش از بازی با ملوان اظهار کرد: شرایط خاص خودمان را داریم. تیم ما به چهار بخش تقسیم شده بود. عده‌ای در خدمت تیم ملی بودند.

 

بخش دوم به تیم زیر 22 سال رفتند. تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند و برخی هم با ما تمرین می‌کردند. استقلال تازه از دیروز تیمش جمع شد. با این حال چند امیدواری داریم. اول اینکه نفرات خوبی را جذب کردیم و دنبال این هستیم تا بازیکنان خوب دیگری را هم بگیریم که در آینده دچار کمبود نشویم.

وی افزود: امیدواری دوم ما پیگیری وضعیت مصدومانمان است که باید از کادر تیم ملی تشکر کنم. نیکو، مربی بدنساز تیم ملی در تهران ماند و با چند بازیکن مصدوم ما یعنی هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری کار کرد تا هرچه زودتر به آمادگی برسند. اگرچه این دو بازیکن در دو بازی آینده استقلال نمی‌توانند به ما کمک کنند.

قلعه‌نویی درباره شرایط تیم ملوان گفت:‌ ملوان تیم خوب، جوان و باتجربه‌ای است که در بازی‌های گذشته نتایج نسبتا خوبی گرفته است. آنها قطعا در ورزشگاه آزادی انگیزه بالایی خواهند داشت. از طرفی تیم استقلال هم برای اینکه از صدر جدول فاصله نگیرد، برای برد به میدان می‌رود. استقلال دو هفته‌ آن طور که می‌خواست تمرین نکرده و از نظر من هنوز با آن استقلالی که مد نظرم است فاصله داریم.

 

البته مطمئن هستم روز به روز بهتر می‌شویم و قطعا جزو کاندیدای قهرمانی لیگ امسال خواهیم بود. در بازی با ملوان سه امتیاز مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد که امیدوارم ببریم و دوباره به صدر جدول برگردیم. می‌دانیم ملوان، مربی حرفه‌ای و بازیکنان خوبی دارد اما تمام تلاش‌مان را برای برد خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دیدار فردا که می‌تواند تیمش را به قهرمانی نیم‌فصل برساند، انگیزه خاصی به او و شاگردانش نمی‌دهد و از سوی دیگر نظرش راجع به انتخاب جواد نکونام به عنوان یکی از کاندیداهای برترین بازیکن سال آسیا چیست، بیان کرد: طبیعتا ما فردا به دنبال سه امتیاز هستیم.

/ایسنا

به قهرمان نیم‌فصل جامی نمی‌دهند. ملوان تیم با احترامی است اما برای ما بازی تاکتیکی و نظم و آرامش در این دیدار اهمیت دارد. در انتهای فصل اول بودن مهم است. آقای مورینیو گفته یادم نیست با وجود تعداد بالای قهرمانی‌هایم در نیم‌فصل به من جام داده باشند. درباره نکونام هم باید بگویم از کاندیدا شدنش خوشحالم.

 

او کاپیتان تیم ملی است و تا جایی که می‌دانم 6 کاندیدای دیگر از ایران هم انتخاب شده‌اند. نکونام همواره در خدمت تیم بوده و زحمت کشیده است. او در سطح باشگاه و ملی مثمرثمر بوده و حقش این است که انتخاب شود. برای حضورش در مراسم نیز اگر لازم باشد ممانعت نمی‌کنیم؛ چرا که یک تریبون خوب برای ما هم محسوب می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا انفجار در بیروت تمرکز بازیکنان تیمش را به هم نریخت، افزود: ابتدا بابت این انفجار تسلیت می‌گویم. اما اعتقاد دارم فضای فوتبال باید لذت‌بخش باشد. جایی که انفجار و توپ و تانک باشد، این فضا وجود ندارد. با این حال خوشحالم که این پیروزی را به دست آوردیم و البته بازیکنان ما هم درباره این اتفاق دو، سه روز صحبت می‌کردند اما هرچه بوده تمام شده و به تاریخ پیوسته است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاداتی که از اولادی و کبه می‌شود و همچنین سرنوشت پژمان منتظری در استقلال گفت: منتظری جزو اسطوره‌های استقلال است. البته این نظر من است. کارهایی از او دیده‌ام که کمتر آنها را مشاهده کرده‌ام.

 

او از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن برتری است. او قراردادها و پیشنهادهای بزرگی داشته که به خاطر استقلال و مردم آنها را رد کرده است. از مردم توقع دارم این مسائل را تشخیص دهند و اسطوره واقعی را بشناسند. یقینا ما بعد از بازی با ملوان با او صحبت و تا پایان فصل این بازیکن را حفظ می‌کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: اما درباره اولادی و کبه باید بگویم که این صحبت‌ها را درباره قاضی هم پیش از فصل می‌کردند اما جالب است بدانید بیشترین پیشنهادها برای یک بازیکن تیم ما اختصاص به قاضی داشته است. همچنین معتقدم این ماجرا برای کبه و اولادی هم تکرار می‌شود. کسانی را جذب می‌کنیم

 

که به افکار ما بخورند و شرایط آنها برایمان مهم نیست. این دو نفر به همراه ایمان باصفا می‌توانند به ما کمک زیادی بکنند؛ چرا آقایان منتقد در نیم‌فصل اول الان نمی‌گویند که قاضی بازیکن بسیار خوبی است. مطمئنم این دو نفر به ما کمک زیادی خواهند کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد سیموئز مقدمات حضور رحمتی در تیم ملی را فراهم می‌کند، بیان کرد: من از این ماجرا اطلاعی ندارم و از شما می‌شنوم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. رحمتی سالیان سال برای تیم ملی زحمت کشیده و اگر سوء تفاهمی وجود دارد امیدوارم هرچه سریع‌تر حل شود.

 

البته من در این مسئله دخالتی نمی‌کنم و نظر نهایی با کادرفنی است. اما اجازه دهید یک چیزی هم درباره سیموئز بگویم. درباره او باید بگویم او عاشق فوتبال است. مهم نیست که در ایران باشد یا پرتغال. من این چند وقت متوجه شدم او مثل ناصر ابراهیمی است. ناصرخان ابراهیمی هم مثل سیموئز عاشقانه به فوتبال نگاه می‌کرد. امیدوارم ایشان وسیله‌ای باشد که رحمتی به تیم ملی بازگردد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره فرزاد حاتمی عنوان کرد: اجازه دهید راجع به بازیکنی که آزاد نیست و مال مجموعه استقلال هم نیست، صحبتی نکنم. او بازیکن خوبی است و پتانسیل بالایی دارد که اگر از آن استفاده کند، پیشرفت زیادی خواهد کرد. برای حاتمی آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کبه و اولادی می‌توانند برابر ملوان به میدان بروند، گفت: ماجدی و امیری دنبال این هستند تا کارت بازی این دو بازیکن را بگیرند.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که تکلیف محمد قاضی در استقلال به کجا رسید، بیان کرد: با وجود پیشنهادهای زیاد با رفتنش مخالفت کردیم.



ویدیو مرتبط :
عذرخواهی امیر قلعه نویی از هواداران استقلال!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی: بهترین دفاع در فوتبال حمله است



 

 

 

قلعه نویی: بهترین دفاع در فوتبال حمله است

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بهترین دفاع در بازی فوتبال حمله است و من هم بازی هجومی را دوست دارم.

امیر قلعه نویی پنجشنبه شب در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با نفت تهران، در جمع خبرنگاران افزود: در بازی های گذشته و با ارائه بازی های هجومی ،قدرت عمل را از تیم های حریف سلب کردیم و با بیشترین گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داریم.

وی با بیان ویژگی های تیم تراکتورسازی در این فصل اضافه کرد: تراکتورسازی در این فصل بازی های سرعتی و قدرتی از خود به نمایش گذاشته و میانگین بالای قد در این تیم امکان استفاده بهتر از توپ های هوایی را برای آن فراهم کرده است.

قلعه نویی گفت: البته نقاط ضعفی هم داریم که امیدواریم در نیم فصل آنها را جبران کنیم و به یک تیم کامل تبدیل شویم.

وی بیان داشت: تراکتورسازی قابلیت های خوبی دارد اما برای قهرمانی باید شاخصه های دیگری را نیز داشته باشد و با برنامه ریزی بلند مدت برای آسیایی شدن و قهرمانی در لیگ برتر گام بردارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص مهدی کیانی هافبک این تیم که حق حضور در تمرینات را ندارد و به احتمال زیاد از این تیم جدا می شود، اظهار داشت: من تیمی نمی سازم که به یک نفر متکی باشد و تراکتورسازی این فصل نیز قائم به یک فرد نیست . با اینکه کیانی زحمات زیادی برای تراکتورسازی کشیده اما به نفع خودش هم هست که در تیم دیگری بازی کند.

قلعه نویی افزود: تمامی بازیکنان در تراکتورسازی وظیفه ای فردی و تیمی دارند و هر یک از آنها به خوبی به این وظایف عمل می کنند و نتایج به دست آمده در هفته های گذشته نتیجه کار دسته جمعی بوده است.

وی با بیان اینکه ''بازی با استقلال و نتیجه آن برای ما تمام شده و آن را فراموش کرده ایم''، گفت: بازیکنان را از نظر ذهنی برای بازی با نفت آماده کرده ام و می دانم که پس از پیروزی مقابل استقلال، بازی سختی مقابل نفت خواهیم داشت.

قلعه نویی اضافه کرد: نفت تیم جوان و با انگیزه ای است و نتایج خوبی گرفته و مربی خوبی این تیم را هدایت می کند و ما در این بازی سعی خواهیم کرد تا خط حمله این تیم را از کار بیندازیم وتاکتیک هایمان را در زمین اجرایی کنیم.

وی با قدردانی از مردم آذربایجان شرقی، اظهار داشت: این مردم عاشقانه تیمشان را دوست دارند و باید با ارائه بازی های خوب و گرفتن نتیجه ، جوابگوی محبت های آنها باشیم.

تیم تراکتورسازی که با 15 امتیاز از شش بازی در رده نخست جای دارد ساعت 18.50 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان نفت تهران خواهد بود به با 11 امتیاز در رده چهارم جای دارد.

''حسین فرکی'' سرمربی تیم نفت تهران به دلایل نامشخص از حضور در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خودداری کرد.