ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: قول می‌دهم امسال تیم بهتری داشته باشیم/ حل مشکل جباری نیاز به زمان دارد



امیر قلعه‌نویی, فصل نقل و انتقالات باشگاها,لیگ دیرتر,اخبارلیگ دیرتر

باشگاه در حال مذاکره با تیموریان است

قلعه‌نویی: قول می‌دهم امسال تیم بهتری داشته باشیم/ حل مشکل جباری نیاز به زمان دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به هواداران وعده داد امسال تیم بهتری نسبت به سال گذشته تشکیل دهد.

به گزارش  فارس و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه برنامه‌های آماده سازی خود پیش از شروع لیگ در فصل جدید با حضور در محل آکادمی ملی المپیک تمرینات بدنسازی را زیر نظر امیرحاج قاسم مربی بدنساز این تیم انجام داد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم در خصوص روند آماده سازی تیم گفت: وضعیت تیم در حال حاضر روز به روز بهتر می‌شود، خوشبختانه مسائل مالی در حال برطرف شدن است. باید تشکر ویژه‌ای از محمد عباسی وزیر محترم ورزش کنم که کمک شایانی را به مجموعه استقلال داشت. در حال حاضر تنها دغدغه ما این است که تیم سال گذشته‌مان را حفظ کنیم و تمام نفراتمان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم دوره بدنسازی را با تیمی کامل سپری کنیم.

وی در خصوص عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: در فصل یارگیری عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم چهار بازیکن به خدمت بگیریم که قرار است در این فصل عصای تیم باشند.

قلعه نویی از صحبت‌های روز گذشته میان نکونام و فتح الله زاده ابراز بی‌اطلاعی کرد، و ادامه داد: جواد بازیکن بزرگ و خوبی است و باید منتظر نتیجه آن در روزهای آینده باشیم.

وی در خصوص آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری هم گفت: باشگاه در حال مذاکره با آندو است اما جباری نباید آن مصاحبه را انجام می‌داد. به هر حال او بازیکن بزرگ و همچنین کاپیتان دوم تیم ما است اما من معتقدم این موضوع نیاز به زمان دارد، مشکل خاصی نیست و قابل حل شدن است.

سرمربی استقلال در خصوص تاخیر دو هفته ای شروع لیگ گفت: ما نه درخواست و نه موضوع خاصی داشتیم که بخواهیم به واسطه آن لیگ دیرتر شروع شود. ما مطیع قانون هستیم و این درخواست سرمربی تیم ملی بوده و در نهایت به نفع ما هم شده است.

وی در مورد برنامه خود در فصل جدید، جام باشگاه‌های آسیا و کسب سومین ستاره این تیم عنوان داشت: اول اینکه کسب چنین موفقیتی دست خدا است ولی امسال تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و من تنها قولی که به هواداران می توانم بدهم این است که امسال به مراتب تیمی بهتر از سال گذشته خواهیم داشت.

قلعه نویی همچنین با اشاره به پیروزی‌های اخیر تیم‌ ملی فوتبال و صعود به جام جهانی و ملی پوشان والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی و تاثیرش بر ورزش ملی نیز گفت: این صعود‌ها و این پیروزی‌ها به تیم‌های ملی ما و همچنین به شادی مردم در کشور کمک زیادی می‌کند اما با توجه به سنوات گذشته، ایراد عمده‌ای که می‌توان به آن گرفت این است که با هر برد و هر صعودی به جای اینکه نقاط ضعف خود را شناسایی و در آخر برطرف کنیم، ضعف هایمان را پوشش می‌دهیم.

وی از مجموعه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به خاطر همکاری با تیم استقلال و فراهم کردن امکانات برای باشگاه استقلال تشکر کرد./فارس

 

 

 

 

انتهای پیام/خ

لیگ دیرتر


ویدیو مرتبط :
گل جباری به قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: امیدوارم مشکل جباری حل شود


سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مجتبی جباری فصل گذشته بیشتر از هر سال دیگری از باشگاه دریافتی داشته است گفت: باید کمی زمان بگذرد تا در مورد این بازیکن تصمیم بگیریم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مجتبی جباری فصل گذشته بیشتر از هر سال دیگری از باشگاه دریافتی داشته است گفت: باید کمی زمان بگذرد تا در مورد این بازیکن تصمیم بگیریم.

امیر قلعه نویی عصر سه شنبه پس از پایان تمرین تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: اهداف ما در باشگاه استقلال و لیگ جدید این است که بتوانیم شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. تیم ما از فصل گذشته شکل واقعی خودش را گرفته بود و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر به جمع هشت تیم برتر آسیا هم رسیده است. بنابراین اگر بتوانیم نقاط ضعف مان را پوشش دهیم می توانیم به موفقیت ها ادامه دهیم. البته در حال حاضر دغدغه ما حفظ برخی بازیکنان فصل گذشته است که خوشبختانه امروز عمران زاده قراردادش را تمدید کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان اینکه اگر بتوانیم بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم تا 70 درصد استقلال را برای فصل آینده حفظ کرده ایم خاطرنشان کرد: ما در این مدت توانسته ایم چهار بازیکن خوب جذب کنیم و دو بازیکن دیگر هم می توانیم بگیریم. اگر ما بتوانیم 70 تا 80 درصد بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم این برگ برنده ما خواهد بود و می توانیم به موفقیت استقلال در ادامه راه امیدوارتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت مجتبی جباری نیز گفت: جباری جزو بازیکنان بزرگ و کاپیتان دوم ماست که سالها زحمت کشیده است اما اعتقاد دارم همانقدر که از نظر فنی بزرگتر و باتجربه تر شده است باید در مسائل اخلاقی و فتاری و بحث نوع گفتمان هم یکسری مسائل را رعایت کند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما فصل گذشته مشکلاتی داشتیم که با همین مشکلات توانستیم قهرمان لیگ شویم و به جمع هشت تیم برتر آسیا هم راه پیدا کردیم و به صعود تیم ملی نیز کمک کردیم. اما واقعیت این است که جباری هیچ سالی به اندازه امسال پول نگرفته است. تا آنجایی که من می دانم او مبلغ قراردادش را به طور کامل از استقلال دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه جباری از نیم فصل دوم به جمع استقلالی ها ملحق شده است خاطرنشان کرد: با این حال در پایان فصل خودم به باشگاه نامه زدم و درخواست کردم که به این بازیکنان پاداش داده شود و قراردادش نیز افزایش پیدا کند. اعتقاد دارم جباری که این همه فاکتور خوب دارد باید برخی مسائل را رعایت کند. این نوع صحبت کردن نه به تیم کمک می کند نه به خود جباری. او جزو سرمایه های باشگاه استقلال است و باید کمی زمان بگذرد تا دو طرف را مجاب کنیم جباری فصل آینده هم در استقلال بماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: جباری در پست خودش یکی از بهترین های ایران و آسیاست و زحمات زیادی را برای فوتبال ایران کشیده است اما ما باید طوری رفتار کنیم که شان و شخصت باشگاه استقلال پایین نیاید. حالا باید کمی زمان بگذرد تا ببینیم وضعیت چه می شود. می دانم که او فصل گذشته پیشنهادهای خوبی داشت و حتی در راه فرودگاه بود که با تلفن من برگشت و قراردادش را با استقلال تمدید کرد. امیدوارم امسال هم مشکلش حل شود.

امیر قلعه نویی زمان سفر احتمالی استقلال به اوکراین را 14 تا 21 تیرماه عنوان کرد و گفت: من دوستانی در اوکراین دارم که از طریق آنها با مدیر تیم دیناموکیف مذاکراتی داشتیم و آنها دعوت کردند ما اواسط تیرماه به این کشور برویم و دیداری تدارکاتی با تیم کیف داشته باشیم. اینها توافقات فوتبالی بود که انجام شد و مشکلی در راه سفر ما وجود ندارد. البته باید شورای برون مرزی هم در این مورد اظهار نظر کند. قطعا انجام این سفر برای استقلال خوب و مفید خواهد بود.