ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: روحی و جسمی خسته‌ایم


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قبل از اینکه به این تیم بیایم، یازدهم بودیم، پس چرا هواداران تیم دلسرد شده‌اند؟!

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ملوان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: ملوان تیم بسیار خوب با برنامه و تاکتیکی است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند این تیم بدشانسی‌ هم آورده است به دنبال کسب 3 امتیاز در 3 بازی هستیم تا سهمیه بگیریم.

وی در ادامه افزود: خسته روحی و روانی هستیم. از لحاظ بدنی هم خسته شدیم. متاسفانه طوری برنامه ریزی کردند که فرصت ریکاوری نداریم. این شرایط نقطه تاریک برنامه ریزی مسابقات امسال است. از سوی دیگر باخت ما مقابل سیاه‌جامگان روی بدشانسی اتفاق افتاد. مقابل سیاه‌جامگان به خوبی ایجاد موقعیت کردیم وبازی بدی ارائه ندادیم اما پنالتی که برای حریف گرفته شد تمرکز تیم ما را بهم زد به هرحال 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.

قلعه‌نویی در مورد اظهارات خبرنگاری در مورد اینکه او برای اولین بار موفق شده تراکتورسازی را به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برساند و اینکه این مسئله از یاد هواداران نمی‌رود، با طعنه عنوان کرد: همانند سالی که برای اولین بار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که هواداران تراکتورسازی بعد از دست رفتن قهرمانی و پائین آمدن شانس کسب سهمیه کمی دلسرد شده‌اند، گفت: چرا دلسرد شده‌اند؟! زمانی‌که به تیم آمدم تیم در رده یازدهم جدول قرار داشت. یک زمان تیم شما در رده یازدهم است و در آرامش هستید اما وقتی به تیم آمدم مشکلات بسیار زیاد بود. خدا را شکر می‌کنم اکنون به وضعیتی رسیدیم که وقتی تیمی مقابل ما به تساوی می‌رسد اعضای آنها خوشحال می‌شوند و بپر بپر می‌کنند. هواداران نباید شرایطی که قبل از این بر تیم حاکم بود را از خاطر ببرند. از تیمی اسم نمی‌برم اما ببینید برخی تیم‌های دیگر در چه شرایطی بودند و الان چه وضعیتی دارند. 3 بازی در لیگ باقیمانده و ما به دنبال کسب 3 امتیاز در هرکدام از این مسابقات هستیم.

وی تأکید کرد:‌ قبل از این به دنبال کسب سهمیه بودیم و نیم نگاهی به قهرمانی داشتیم اما اکنون با توجه به از دست دادن 5 امتیاز کارمان سخت شده است. علت از دست رفتن امتیازات هم این است که متاسفانه هنوز فرهنگ بازیکنان ما حرفه‌ای نشده است و مثل بازیکنان بزرگ فکر نمی‌کنند. از مسی می‌پرسند از این همه تمرین خسته نشدی و در جواب می‌گوید از تمرین لذت می‌برم. متاسفانه برخی اتفاقات رخ می‌دهد که اگر آن را بیان نکنیم بهتر است. بازیکن ایرانی تا به جا و رتبه‌ای می‌رسد کاری می‌کند که همه چیز را از بین می‌برد.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: بازیکن بزرگ در دنیا ممکن است 5 یا 10 درصد افت کند. متاسفانه در فوتبال ایران بازیکنی که نمره‌اش 15 است در یک بازی به کیفیت 8 می‌‌رسد. نمره بازیکن 15 نهایت باید تا نمره 13 افت کند اما وقتی یک بازیکن توانایی‌اش در یک مسابقه نصف می‌شود دیگر مربی مقصر این امر نیست. بر اساس ذهنیتی که از توان و کیفیت بازیکنان داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم اما متاسفانه بازیکن یک مرتبه به قدری افت می‌کند که همه برنامه شما برهم می‌ریزد. شما یک فکر دیگر دارید اما به یک‌باره کیفیت بازیکن افتضاح می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا لیست ورودی و خروجی تیم را به باشگاه داده است، تصریح کرد: لیستی به باشگاه ندادم. گفته می‌شود تیم در فصل آینده واگذار می‌شود. اصلا معلوم نیست خودم در تیم می‌مانم یا نه. باید ببینم فصل بعد چطور می‌شود. تاکنون نه لیست ورودی و نه لیست خروجی به باشگاه ندادم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه سردار آزمون سرباز است و آیا احتمال حضور او در تراکتورسازی وجود دارد، تصریح کرد: نمی‌دانم آزمون به خدمت رفته یا نه. فعلا در جریان مسابقات هستیم. بازی‌های حساس مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است. بازیکنان سرباز هم برای خدمت می‌آیند و وقتی خدمتشان تمام می‌شود به باشگاه‌های خود باز می‌گردند.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: مهدی شریفی مصدوم است و نانگ هم به دلیل حل مشکل گذرنامه‌اش کنار ما نیست. نمی‌دانم چرا حل مشکل نانگ آنقدر طول کشیده است واین هم برای خودش نقطه ضعف است.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: آندو نباید در این شرایط این کار را می‌کرد/فرهاد گفت که از فوتبال خسته شده است



امیر قلعه‌نویی,باشگاه استقلال

چرا کسی از رفتار پهلوانانه پژمان منتظری صحبت نمی‌کند؟
قلعه‌نویی: آندو نباید در این شرایط این کار را می‌کرد/فرهاد گفت که از فوتبال خسته شده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آندرانیک تیموریان نباید در این شرایط این کار را می‌کرد. پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی درباره بازیکنان غایب این تیم در دیدار مقابل سایپای البرز اظهار داشت: در این دیدار ما بازیکنانی نظیر خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سیاوش اکبرپور، آندو تیموریان و جواد نکونام را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. لاوره دچار مسمومیت شده است و در تلاش هستیم تا از قاضی در لیست 16 نفره‌مان بر روی نیمکت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم تا قبل از بهبودی کامل خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده از این بازیکنان در دیدار مقابل سایر تیم‌ها استفاده نکنیم.

قلعه‌نویی افزود: خوشبختانه نشست‌های خوبی بین ما و کادر فنی تیم ملی برگزار شده و قطعاً می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

سرمربی استقلال درباره صحبت‌هایی که این روزها در مورد آندرانیک تیموریان و جدایی‌اش از استقلال مطرح می‌شود، افزود: تیموریان بازیکن با اخلاقی است.

 

خود من مدت‌هاست که یک ریال از استقلال نگرفته‌ام و حتی 500 میلیون تومان هم به صورت دستی از دوستانم برای اینکه کار تیم راه بیفتد گرفته‌ام. من هم مربی‌ای نبودم که خانه‌نشین شوم و تمام این کارها به خاطر مردم و استقلال است. این پیراهن برای من هم ارزشمند است و سال گذشته با تمام این مشکلات توانستیم با استقلال قهرمان شویم و در جمع 4 تیم آسیا قرار بگیریم.

قلعه‌‌نویی ادامه داد: تیموریان نباید در این شرایط این کار را می‌کرد. پرداخت بدهی‌ها توسط باشگاه استقلال دیر و زود دارد؛ اما سوخت و سوز ندارد. در این شرایط همه باید به تیم کمک کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه رأی نیاوردن صالحی‌امیری سرپرست سابق وزارت ورزش فرصتی بود که از ورزش کشورمان گرفته شد. ایشان با افکار و ایده‌هایی که داشتند بسیار می‌توانستند به ورزش کشورمان کمک کنند.

سرمربی استقلال به رفتار پهلوانانه پژمان منتظری مدافع استقلال هم اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم چرا هیچ‌کسی از رفتار پهلوانانه پژمان منتظری صحبت نمی‌کند.

 

این بازیکن پیشنهادات بسیار خوبی از تیم‌های مختلف داشت و ترجیح داد در استقلال بماند و جزو معدود بازیکنانی است که حتی یک ریال هم از باشگاه نگرفته است. خیلی از بازیکنان تیم پو‌ل‌های خوبی از استقلال گرفته‌اند؛ اما پژمان یک ریال هم نگرفته است و با این شرایط یک بار هم در تمرین غیبت نداشته است.

قلعه‌نویی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال هم عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم فرهاد برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده است. او در بازی هفته گذشته به من گفت که خسته شده است و می‌خواهد در اوج خداحافظی کند، در گذشته هم محمود فکری و منصوریان زمانی که من مربی بودم به خوبی از فوتبال خداحافظی کرده بودند.

 

من به فرهاد گفتم که این 2- 3 ماه برای شما فرقی نمی‌کند و اجازه بده در بازی برگشت مقابل تیمی مثل تراکتورسازی خداحافظی کنیم که جمعیت زیادی در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: من حتی به فرهاد گفتم در بازی‌های شهرستان هم به شما بازی نمی‌دهم و فقط در بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود از تو استفاده خواهم کرد. بعد از این صحبت‌‌ها دیگر هیچ حرف‌هایی بین ما رد و بدل نشد تا اینکه در دیدار مقابل مس کرمان او در دقایق پایانی از من خواست تا تعویضش کنم و به یک باره از فوتبال خداحافظی کرد. طبیعتاً فرهاد باید در این خداحافظی با باشگاه هماهنگ می‌کرد و یک روز بزرگ را انتخاب می‌کرد؛ اما به هر حال این اتفاق افتاده است.

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: کوچکترین مشکلی بین من و فرهاد وجود نداشت و به هر حال این اتفاق افتاده است و فرهاد می‌تواند سرمایه بسیار خوبی برای استقلال و فوتبال ملی ما باشد.

/فارس