ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: از استقلال فصل گذشته بهتر هستیم/فتح‌الله‌زاده: التماس هیچ بازیکنی را نمی‌کنیم



استقلال تهران,امیر قلعه نویی

صعود تیم ملی را به خانواده استقلال تبریک می‌گویم/ دو مشکل داریم

قلعه‌نویی: از استقلال فصل گذشته بهتر هستیم/ نکونام باید یکسری مسائل را رعایت کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:هر بازیکنی که با استقلال قرارداد امضا کرد و در تمرینات ما حضور پیدا کرد به ما پیوسته است جواد زحمت‌های زیادی کشیده اما یک سری مسائل است که باید رعایت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از حضور در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به نوبه خودم نیمه شعبان را به تمام مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. تبریک دوم من هم برای صعود تیم ملی به جام جهانی است. بدون شک نقش باشگاه استقلال و خانواده ما در این موفقیت بسیار پررنگ بوده و من این موفقیت را به خانواده استقلال تبریک می‌گویم.

وی افزود: همچنین تبریک ویژه‌ای را به والیبالیست‌های خوب کشورمان می‌گویم که در گیم پنجم در بازی حساس مقابل صربستان فقط چند قدم تا پیروزی کم آوردند.

قلعه نویی ادامه داد: ما در حال حاضر دو مشکل و یا همان بحث را داریم. ما درگیر تیم قهرمانان آسیا هستیم و باید بلافاصله بعد از بازی‌های تیم ملی تمریناتمان را دنبال کنیم اما امسال نسبت به سال گذشته دیرتر شروع کرده‌ایم.

سرمربی استقلال یادآور شد: بالاخره هر تیمی لیست مازاد دارد که جا دارد از این بازیکنان که مخلصانه و خالصانه در فوتبال زخمت کشیده‌اند تشکر ویژه کنم بالاخره ما باید تقویت شویم نقاط قوت را بیشتر به نقاط قوت‌‌تر تبدیل کنیم و نقاط ضعف هم بپوشانیم.

وی افزود: ما در صددیم طبق صحبت‌هایی که شده و ما می‌توانیم 21 بازیکن را داشته باشیم یک سری جوان و تازه وارد را برای رفع مشکلاتمان به استقلال بیاوریم که تا الان خوشبختانه بازیکنان خوبی را طبق خواسته‌امان جذب کرده‌ایم که انشاء‌الله از امروز هم برای تمدید قرارداد بازیکنان خودمان اقدام خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در خصوص نگرانی هواداران نیز گفت: من همانطور که گفته‌ام ما دو بحث و یا مشکل داریم بالاخره باید قبول کنیم باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم و از طرفی دیگر خانواده استقلال نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی داشت خیلی‌ها زمانی که منتظری را در دفاع راست استفاده می‌کردم از من ایراد می‌گرفتند اما شما دیدید همانجا نقطه قوت تیم ملی شد من قول می‌دهم استقلال امسال به مراتب بهتر از سال گذشته است چون یارهای خوبی گرفتیم و از طرف دیگر من سال دومی است که در جمع آبی‌ها کار می‌کنم.

قلعه‌نویی یادآور شد: چیزی که الان مهم است همدلی در راس کار تا نفر آخر باشگاه است. مسئله‌ای که سال گذشته باعث قهرمانی ما شد خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و انشاء الله هر چه سریعتر مشکلات مالی هم برطرف می‌شود تا با تیم کامل و قرعه‌ای که برای ما کشیده شده با جمع و جور شدن به فکر بازی با نماینده تایلند باشیم.

سرمربی استقلال در مورد تأخیر در برگزاری لیگ نیز گفت: من خبر ندارم اما تابع قانون هستم مثل اینکه الان مسائلی اعلام شده که من از آن خبر ندارم.اما از اینکه ملی پوشان استراحت می‌کنند خوشحالم.

وی در مورد بازیکنان جذب شده آبی پوشان نیز گفت: از 6 سهمیه‌ای که داشتیم 4 نفر را گرفتیم و فقط دو بازیکن مانده که ظرف سه روز آینده آن‌ها را پس از صحبت‌های نهایی جذب می‌کنیم الان دغدغه ما بازیکنان فصل گذشته هستند که باید حفظ شوند.

وی در خصوص جواد نکونام نیز گفت: هر بازیکنی که با استقلال قرارداد امضا کرد و در تمرینات ما حضور پیدا کرد به ما پیوسته است جواد زحمت‌های زیادی کشیده اما یک سری مسائل است که باید رعایت می‌کرد حالا باید ببینیم که خدا در آینده چه می‌خواهد.

سرمربی استقلال در پایان درباره استراحت به ملی‌پوشان از سوی کی‌روش و جذب محمد حسینی نیز گفت: این یک تصمیم منطقی است پس از یک سال پر فشار دو تا سه هفته بازیکنان تیم ملی استراحت کنند بالاخره نقش استقلال در موفقیت تیم ملی پررنگ بود و نباید نادیده گرفت من ضمن تایید این موضوع اعلام می‌کنم که در جریان جذب سید محمد حسینی نیز نیستم.

 

خوش استعفا هستم/ هواپیمای آنها اجاره‌ای است اما استقلال ایرلاین دارد

فتح‌الله‌زاده: نکونام در لیست ما قرار دارد/ التماس هیچ بازیکنی را نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هیچ بازیکنی را به زور در استقلال نگه نمی‌داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌ فتح‌الله‌زاده پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: ما کمی عقب افتاده بودیم و به همین دلیل باید شبانه‌روز تلاش کنیم تا کارمان را فراهم کنیم تا به سایر تیم‌ها برسیم. 30 مرداد باید به مصاف نماینده تایلند برویم و باید خود را برای این دیدار کاملا آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده تایلند تیم ضعیفی نیست، افزود: برخلاف آنچه که همه می‌گویند ما قرعه آسانی نصیب‌مان شده اما فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. تیمی که توانسته نمایندگان ژاپن، کره جنوبی و بنیادکار ازبکستان را حذف کند، حتما تیمی است که حرفی برای گفتن دارد. آنها سه بازیکن اسپانیایی و دو بازیکن ژاپنی دارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شما ببینید هم‌اکنون تیم‌های قدرتمندی همچون الهلال و العین نتوانسته‌اند به این مرحله صعود کنند اما این تیم راهی این مرحله شده و این نشان می‌دهد که قدرتمند است و ما باید تلاش کنیم کار را تمام کنیم.امیدوارم که 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

فتح‌الله‌زاده در مورد استعفایش یادآور شد: من قصد داشتم تا دست هیئت مدیره و وزارت را باز بگذارم. هر روز نام یک مدیرعامل جدید در روزنامه‌ها منتشر می‌شد به همین دلیل استعفا دادم تا دست مسئولان باز باشد اما آنها مخالفت شدیدی هم با این موضوع داشتند و به گونه‌ای مرا مجبور کردند تا به کار خود ادامه دهم.

وی ادامه داد: کار سختی داریم. ما 25 میلیارد تومان بدهی داریم که البته این موضوع انباشته شده است. بعضی‌ها در این زمینه کم‌لطفی می‌کنند. می‌گویند جامی که استقلال آورده 25 میلیارد آب خورده اما این در حالی است که یک تیم تهرانی 20 تا 40 میلیارد هزینه کرده است و نتیجه‌ای هم نگرفته.  20 میلیارد این بدهی مربوط به گذشته است و در این سه سال 5 میلیارد بدهی داشتیم که 6 میلیارد از وزارت ورزش طلبکاریم. .

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد عقد قرارداد جدید خاطرنشان کرد: ما با پژمان نوری، جمشیدیان، برهانی قرارداد بستیم با بیک‌زاده مذاکراتی کردیم و امشب هم با او تمدید خواهیم کرد. بازی هم تا حدودی نهایی شده است تا آخر هفته تلاش می‌کنیم تمام بازیکنانی که سرمربی خواسته جذب کنیم و تیم را تکمیل کنیم. 

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس هواپیمای اختصاصی گرفته یادآور شد: ما از قبل این هواپیما را داشتیم هواپیمای زاگرس برای ما وجود داشت اما تبلیغاتی نکرده بودیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد مذاکره با نکونام گفت: نکونام درگیر تیم ملی بوده و از زمانی هم که به تیم ملی برگشته صبح تا شب ما ملاقات فشرده‌ای داشتیم او در لیست ما قرار دارد و امشب یا فردا صبح با او مذاکره می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بودجه این باشگاه افزود:‌یک رقمی را هیئت مدیره پرداخت می‌کند و بخشی از آن به عهده وزارت ورزش است. ما آماده پرواز هستیم و هواپیمای ما به روزتر است جهت اطلاع می‌گویم آن هواپیما اجاره‌ای است اما هواپیمای استقلال مجوز ایرلاین دارد. برخی متوجه منظور من می‌شوند، همانطور که ایران ایر می‌تواند پرواز کند استقلال هم یک برند است و اگر بخواهد می‌تواند پرواز کند. ما دو سال پیش این اقدام را کردیم و برای ما ستاره مهم‌تر است که بسیار بیشتر از قایق و کشتی و موتور سواری و این مسائل اهمیت دارد.

فتح‌الله‌زاده در مورد کمک وزارت ورزش تصریح کرد: قرار است که یک میلیارد به باشگاه استقلال بریزند وضعیت ما برعکس گلوله برفی شده که از بالای کوه به پایین می‌آید. در ابتدا مبلغ بیشتری می‌گویند و وقتی هنگام پرداخت می‌شود کمتر می‌شود.

وی در مورد اینکه این مبلغ را نپذیرفته یادآور شد: همیشه هر چه از دوست رسد نیکوست امیدوارم این مسئله زودتر پرداخت شود. با بازیکنانی که قرارداد بستیم پولی نگرفتند و با اعتبار خودم با من قرارداد بستند البته حساب شخصی من هم بسته شده و از دوستانم چک می‌گیرم خودم بدبخت شدم و دوستان خود را هم دچار این موضوع می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جباری گفت: ما برای هیچ بازیکنی پیغام و پسغامی نفرستادیم شرایط ما اینگونه است و هر کس فکر می‌کند می‌تواند در تیم دیگری مبلغ بیشتری بگیرد به هیچ وجه التماس نمی‌کنیم بازیکنان بزرگ آرزو دارند در استقلال بمانند هر کس خودش تصمیم می‌گیرد. وضعیت استقلال این است و اگر کسی فکر می‌کند می‌تواند جای دیگری بهتر باشد می‌تواند برود.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه هر از چندگاهی بحث استعفایش را مطرح می‌کند گفت: من خوش استعفا هستم، جایی که فشار بیاید استعفا می‌دهم از ما انتظار دارند که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم آنوقت به ما دو میلیارد می‌دهند. ببینید تیم‌های دیگر چگونه بسته می‌شوند و ما با چه بودجه‌ای بسته می‌شویم./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: من هم اگر دوازدهم می شدم ، استقلال را کهکشانی می بستم/ شاه ماهی یعنی قلعه نویی که من گرفتمش



علی فتح الله زاده , مدیرعامل استقلال

 

علی فتح الله زاده می گوید چرا اینقدر از تیمش انتقاد می کنند که در فصل انتقالات ستاره ای را به استقلال نیاورده است.

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ درباره شرایط تیمش و جدایی آندو تیموریان گفت:« از اول هم آندو گفته بود دوست دارد امسال را خارج از ایران بازی کند ، ما هم حرفش را پذیرفتیم. البته دوست داشتیم که او پیش مان بماند اما گفته بود اگر خارج نرفت ، بر می گردد که نشد. با این وجود در حال مذاکره با یک بازیکن خوب و سرشناس خارجی هستیم که بزودی جایش را در تیم ما می گیرد. مشکلی هم از این بابت نداریم 3 روز دیگر این بازیکن به تهران می آید و به همه معرفی می شود.»

و این بازیکن از کدام کشور می آید؟ استقلالی ها این روزها انگار فقط با پرتغالی ها قرارداد بستند«( می خندد) نه بابا کی گفته ما همه اش پرتغال می خریم. اتفاقا این بار می خواهم یک بازیکن بخریم، خوشمزه تر از نارنگی. ما هم پرتقال می خریم ، هم نارنگی ، هم گیلاس و هم آلبالو! جانشین آندو یک اروپایی سرشناس و با کیفیت است . بازیکنی که هم جای آندو را پر می کند و هم ساموئل که فعلا با او به توافق نرسیدیم. این بازیکن اروپایی است اما فعلا به دلایلی نمی توانم اسمش را بگویم.»

استقلال البته همزمان با آندو ، رقابت برای جذب کریم انصاری فرد را هم باخت و این بازیکن به پرسپولیس رفت:« ما کریم را می خواستیم اما نه با هر قیمتی . به هر حال به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. ما چند مرحله با خودش و برادرش مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. با این وجود فکر نمی کنم استقلال در خط حمله اش مشکلی داشته باشد. ما بازیکنان خیلی خوبی در این پست داریم.»

مهمتر از رفتن انصاری فرد به پرسپولیس این است که استقلال جنگ پیش از فصل در بازار نقل و انتقالات را باخته است. جنگی که فاتح همیشگی اش علی فتح الله زاده بود؛« حاجی جان این حرف ها از شما بعید است. کی گفته که من بد عمل کردم؟ سال قبل تیم ما چه مشکلی داشت؟ من پژمان منتظری را از دست بدهم و چه کسی را جایش بگیرم؟ وقتی مهدی رحمتی را در تیمم دارم ، دنبال کدام دروازه بان بروم؟ الان از خسرو حیدری بهتر کسی را داریم؟ فریدون زندی را بدهم کدام هافبک لیگ را بگیرم؟ سیاوش و صادقی را نمی گرفتم چه کسی را جای شان می گرفتم. همین الان این نوید را به طرفداران می دهم که کار خسرو ، منتظری و رحمتی نهایی شده. همه این ها در تیم می مانند. باقی بازیکنان هم که از قبل تمدید کردند. آندو از تیم جدا شده که بزودی جایش را پر می کنیم.»

و جباری چطور؟ فتح الله زاده چیزی در این باره نمی گوید؟؛« با مجتبی هم مذاکره کردیم. ما شرایط مان را اعلام کردیم ، قرار شده او پاسخ نهایی اش را درباره رقم پیشنهادی مان اعلام کند. فعلا اتفاق خاصی درباره او رخ نداده است. »

فتح الله زاده دوباره به بحث نقل و انتقالات بر می گردد و می گوید:« مدام می گویید ما جنگ را به پرسپولیس باختیم. کدام جنگ؟ پرسپولیس سال قبل در لیگ دوازدهم شده و نیاز به تغییر در تیمش داشته است. من هم اگر این شرایط را داشتم سعی می کردم تمام ستاره های لیگ برتر را جمع کنم . ولی تیم ما سال قبل جام برده است. سهمیه آسیا گرفتیم و قهرمانی را با یک امتیاز از دست دادیم. ما نیاز به جذب یک سرمربی خوب داشتیم که امیر قلعه نویی را آوردیم. قبلا هم گفتم ، او خودش شاه ماهی فصل نقل و انتقالات است که استقلال جذبش کرده. حالا دوستان دیگری که سال قبل جام نبرده اند باید تلاش کنند تا بتوانند یک تیم درخور ببندند.».../خبرآنلاین