ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قضاوت داوران ایرانی در دیدار لیگ قهرمانان آسیا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قضاوت داوران ایرانی در دیدار لیگ قهرمانان آسیا

تهران- رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می شود که داوران ایرانی دیدار کاشیوا ریسول ژاپن و گویژ رنهی چین را قضاوت می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از داوران ایرانی جهت قضاوت دیدار تیم های کاشیوا ریسول ژاپن و گویژ رنهی که روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه 92 در کاشیوا ژاپن برگزار می شود، دعوت کرد.

سعید مظفری زاده داور وسط این دیدار خواهد بود و سعید علی نژادیان و رسول فروغی هم کمک او خواهند بود.

داور چهارم این مسابقه تین هتوت از میانمار است.

ناظر بازی از کشور چین تایپه و ناظر داوری از کشور کره جنوبی انتخاب شده است./ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
معرفی رقیبان تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قضاوت داوران ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا


با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار برگشت گامبا اوزاکا ژاپن و اف سی سئول کره جنوبی را داوران ایرانی قضاوت خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار گامبا اوزاکا ژاپن و اف سی سئول کره جنوبی از سری رقابت‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2015 فردا ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می شود و علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان کمک های وی و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

گفتنی است، روبرت جان تورس از گوام به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و جان آنتونی دی کاستا از هند به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

همچنین دیدار گوانگژو اورگراند چین و سئونگنام کره جنوبی فردا ساعت 16:30 به وقت تهران در حالی برگزار می شود که حامد مؤمنی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور در این بازی از سوی AFC دعوت شده است.

گفتنی است روشن ایرماتوف به عنوان داور وسط، رسولف و سعیدوف به عنوان کمک های وی و کاسیموف به عنوان داور چهارم از ازبکستان این دیدار را قضاوت کرده و ادوارد مک گریگور از استرالیا به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهد داشت.