ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد گواردیولا تمدید شد



 

 

 

قرارداد گواردیولا تمدید شد

 

در حضور مدیرعامل جدید و برای 2 سال

قرارداد گواردیولا تمدید شد

مدیرعامل جدید باشگاه بارسلونا قرارداد گواردیولا را تا دو سال دیگر تمدید كرد.

به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا روز گذشته با حضور در دفتر كار الكساندرو روسل، قرارداد خود را با بارسلونا تا پایان سال 2012 تمدید كرد.
روسل كه جای خوان لاپورتا را در بارسلونا گرفته پیش از این نیز،‌ تمدید قرارداد گواردیولا را به هواداران بارسا قول داده بود.

به این ترتیب گواردیولا برای دو سال آینده در كنار بارسلونا خواهد بود و آندونی سوبیسارتا به عنوان مربی دروازه‌بانان در كادر فنی تیم با حفظ سمت (نایب رئیس باشگاه) در كنار گواردیولا فعالیت خواهد كرد.
استغفای یوهان كرایف از سمت رئیس افتخاری بارسلونا این شایعه را قوت بخشیده بود كه گواردیولا هم قراردادش را تمدید نكند.


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن آماده تمدید قرارداد با گواردیولا


باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا قرارداد "پپ گواردیولا" را تمدید کند منوط به اینکه خود این مربی اسپانیایی تمایل به ماندن در این تیم داشته باشد.

خبرگزاری مهر: "کارل هاینتس رومنیگه"، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گفت: گواردیولا ارزش تمدید قرارداد زودتر از موعد را دارد و من قبلا به او گفته ام هر زمان که آمادگی انجام این کار را دارد، خبرمان کند.

گورادیولا در نخستین فصل حضورش در بایرن مونیخ با این تیم به عنوان قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی دست پیدا کرد و باواریایی‎ها را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند. قرارداد جاری گواردیولا تا ژوئن سال 2016 اعتبار دارد.

رومنیگه گفت: پپ برای بایرن یک نعمت است. ما هر کاری بتوانیم انجام می‎دهیم تا اطمینان پیدا کنیم این شخص برای بلندمدت در مونیخ می‌ماند.