ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد خلعتبری روی هواست



اخبار,اخبار ورزشی,خلعتبریدی


 اخبار ورزشی - پنجعلی؛
قرارداد خلعتبری روی هواست

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «حل مشکل خلعتبری مستلزم انتخاب هئیت مدیره و مدیرباشگاه است و بدون ورود آنها حل نشدنی نیست.»

محمد پنجعلی درباره وضعیت نهایی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «اگر قرار است تیم را خصوصی کنند این کار را انجام دهند. نمی دانم دلیل این همه وقفه در انجام این کار چیست. وقتی تیم دولتی باشد پول پرداختی به بازیکنان و دیگر اعضای باشگاه از جیب بیت المال است. زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد صدای اعتراض مردم بلند می شود که از با پول ما بازی می کنند و نتیجه نمی گیرند. اما وقتی که تیم را به مردم واگذار کنیم آن وقت دلسوزی بیشتری را شاهد هستیم و مردم چون مالک تیم هستند به جای اعتراض به دنبال راه حل نتیجه نگرفتن تیم خواهند بود.»

وی با تاکید بر اینکه فوتبالیست‌ها پول زیادی در مقایسه با برخی افراد نمی گیرند تصریح کرد: «مدتی است وزارت ورزش دست روی دریافتی بازیکنان گذاشته و مردم را نسبت به موضوع حساس کرده است. ما هر چند وقت یک بار با پرونده ای رو به رو می شویم که در آن افرادی مبالغ میلیاردی اختلاس کرده اند. چنین دزدی های کلانی می شود و آن وقت پول دریافتی فوتبالیست‌ها بزرگ نمایی می شود. صحبت از افرادی می شود که 10 میلیارد پول خرد آنها است.»

پنجعلی تاکید کرد: «بازیکن براساس قراردادی که با باشگاه می بندد پول می گیرد. زمانی هم که قرارداد بسته می شود نماینده وزارت ورزش حضور دارد و پس هیچ کار غیرقانونی صورت نمی گیرد. بازیکن که گناهی نکرده است. روی مبلغی با باشگاه توافق نموده است و به صورت قانونی قرارداد به امضای طرفین رسیده است. اگر تخطی هم بوده از سمت مدیران کشور اتفاق افتاده است. اعتقاد دارم تنها راه نجات این فوتبال این است که مردم مالک آن شوند.»

وی درباره اینکه وزارت ورزش می تواند بدون اینکه به خریدار پرسپولیس حق استفاده از برند باشگاه را بدهد آن را بفروشد، عنوان کرد: «اصلا چنین چیزی ممکن نیست. بانک قرض الحسنه رسالت برای خرید باشگاه در همان ابتدا حاضر بود 6 میلیارد تومان بپردازد و در ادامه هم دیگر بدهی‌های باشگاه را بدهد. اما از متن قرارداد ایراد گرفتند و مانع بسته شدن آن قرارداد شدند. شنیدم آچیلان دُر حاضر است 3 میلیارد در همان ابتدا بدهد تا بتواند تبلیغات پرسپولیس را به عهده بگیرد اما مانع شدند. نهایتا باید این اتفاق رخ بیفتد چون نمی شود باشگاه را بفروشید و اجازه استفاده از برند پرسپولیس را ندهید.»


سرپرست تیم پرسپولیس درباره انتقال محمدرضا خلعتبری و بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه عجمان امارات، اظهار داشت: «حل مشکل خلعتبری مستلزم انتخاب هئیت مدیره و مدیر باشگاه است و بدون ورود آنها حل نشدنی نیست. متاسفانه سه شنبه هفته گذشته بایستی آخرین قسط باشگاه عجمان پرداخت می شد و ما هنوز هئیت مدیره ای نداریم که بخواهند برای دادن این پول اقدام کنند. قرارداد روی هوا است و هر روز که دیرتر این پول داده شود جریمه دیرکرد بیشتری به آن تعلق می گیرد. از لحاظ بین المللی زیرسوال رفته ایم و تبدیل به یک موضوع ملی شده است.»

پنجعلی درباره اظهارات بازیکنان پرسپولیس به خصوص محمد نوری مبنی بر اینکه با این وضعیت بیشتر بازیکنان ناچار به جدایی از پرسپولیس هستند و دیگر بازیکنان هم تمایلی به آمدن دراین تیم را ندارند، عنوان کرد: «بازیکنان تیم کاملا حق دارند. آنها سال سختی را پشت سر گذاشتند و وقتی می بینند روند پیشرفت کار امیدوارکننده نیست دلسرد می شوند. البته حرف هایی که زده اند از روی دلسوزی بوده است و اکثر قریب به اتفاق دوست دارند در پرسپولیس بمانند. چون خودشان زحمت کشیدند و تیم را آسیایی کردند. بازی در جام باشگاه های آسیا می تواند ویترینی برای آن باشد که مورد توجه تیم های اروپایی قرار بگیرند. برای همین دوست دارند هر چه زودتر تکلیف شان مشخص گردد.»

وی در مورد اینکه حل مشکلات مالی چقدر در پیشرفت تیم موثر خواهد بود، گفت: «قطعا وقتی تیم مشکل مالی نداشته باشد حاشیه های کنار تیم بسیار کمتر خواهد شد و بازیکنان با دغدغه کمتر و روحیه بهتر به بازی های خود فکر می کنند. پرسپولیس با این همه هوادار نباید بزرگترین دغدغه اش مسائل مالی بازیکنانش باشد.

 

البته استقلال نیز نباید کوچکترین مشکل مالی داشته باشد چون این دو تیم پرطرفدارترین تیم های آسیا هستند. تیم هایی هستند که شاید 50 هوادار پر و پا قرص هم ندارند و در بازی با همدیگر به ندرت 1000 نفر تماشاگر می آید. ولی هیچ مشکلی از لحاظ مالی ندارند. البته قصد توهین را ندارم بلکه منظورم این است که پرسپولیس با این همه هوادار از لحاظ مالی حداقل شرایط این تیم ها را داشته باشد.»

پنجعلی افزود: «دایی برنامه کاری تیم را به بنده اعلام کردند. این تقویم شامل زمان شروع تمرینات، اردوها و بازی‌های تدارکاتی است. در این برنامه که به طور کامل همه جوانب در نظر گرفته شده، لیست مقدماتی تیم نیز ارائه شده است. البته دایی ممکن است تغییراتی در لیست نفرات مد نظر خود برای سال آینده ایجاد نماید چرا که هنوز تعداد بازیکنان بزرگسال و امید برای فصل آینده از سوی سازمان لیگ به ما داده نشده است.»

وی درباره اینکه علی پروین گفته است شخصا به دیدار رییس جمهور می رود، اظهار داشت: «دکتر روحانی مسلما این قرار را خواهند گذاشت. او به نیازهای مردم کاملا واقف است و می داند آنهایی که طرفدار پرسپولیس هستند احتیاج دارند که مشکلات باشگاه محبوب شان حل شود. وی می تواند راه گشای مشکلات مردم باشد و کمک کند تا هر چه زودتر تکلیف این باشگاه و هوادارانش برطرف گردد. به عنوان پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی نه به عنوان سرپرست پرسپولیس از روحانی می خواهم کمک کند تا به صورت کاملا کارشناسانه مشکلات پرسپولیس حل شود.»
 اخبار ورزشی - اوج نیوز


ویدیو مرتبط :
کیف رو هواست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک میلیون دلار بدهید تا قرارداد خلعتبری فسخ شود/ فرصت تا ۱۹ مرداد



فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان,شرط باشگاه عجمان برای فسخ قرارداد خلعتبری


تغییر موضع مسئولان باشگاه عجمان و خبری خوش برای فوتبال ایران
یک میلیون دلار بدهید تا قرارداد خلعتبری فسخ شود/ فرصت تا ۱۹ مرداد

باشگاه عجمان امارات برای فسخ قرارداد با بازیکن ایرانی چراغ سبز نشان داد.

به گزارش  فارس، نماینده باشگاه پرسپولیس پس از هماهنگی با محمد رویانیان دوباره با باشگاه عجمان برای فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری وارد مذاکره شد.

 بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان علی رغم اینکه مسئولان عجمان مخالفت شدیدی با جدایی خلعتبری طبق سیاست‌های اعضای هیئت مدیره خود داشتند، اما چراغ سبزی را به نماینده باشگاه پرسپولیس نشان دادند.

با توجه به قرارداد خلعتبری عجمانی‌ها از طریق واسطه‌ها به نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که حاضر هستند با دریافت یک میلیون دلار توافقات لازم را برای جدایی این بازیکن از عجمان اعلام کنند.

این درشرایطی است که قرمز پوشان تنها تا تاریخ 10 آگوست(19 مرداد) مهلت دارند تا به این پیشنهاد فکر کنند.
گفتنی است با توجه به قرارداد طرفین این موضوع از لحاظ قانونی نیز مشکل خاصی برای خلعتبری نخواهد داشت.

محمد زمانی، مدیر برنامه های جدید خلعتبری و نماینده باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با باشگاه عجمان با تائید این خبر به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و بررسی بند بند قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان، یافته ها چنین نشان داد که اگر فسخ قراردادی صورت بگیرد، مبلغی بالغ بر یک میلیون دلار از سوی فسخ کننده قرارداد باید پرداخت شود./فارس