ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد اسپانسر البسه استقلال فسخ شد


مسئولان باشگاه استقلال به صورت یک‌طرفه قرارداد البسه خود را با شرکت 361 فسخ کردند.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه استقلال در حالی که با شرکت 361 به صورت رسمی و دو ساله قرارداد داشتند یک‌طرفه قرارداد این شرکت را فسخ کرده و برای سال دوم با این شرکت تولید لباس همکاری نخواهند کرد. ظاهرا قرار است یک شرکت‌ چینی با نام لینینگ مسئولیت تامین البسه و پوشاک استقلال را برای لیگ شانزدهم برعهده بگیرد.

بهرام افشارزاده با مسئولان این شرکت برای فصل آینده به توافق رسیده و قرار است عصر امروز این قرارداد امضا شود.

به گزارش فارس، قرارداد استقلال با شرکت 361 در حالی فسخ شد که آبی‌پوشان فصل گذشته بابت البسه و کیفیت آن مشکلی نداشتند و حداقل این مشکلات رسانه‌ای نشده بود.


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120- فسخ شدن قرارداد اسپاهیچ با لورکوزن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد اسپانسر باشگاه استقلال فسخ شد



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

شرکت توسعه صنایع نوین ایران از ادامه حمایت مالی باشگاه استقلال انصراف داد.

به گزارش ایسنا ، در شرایطی که از چندی پیش شائبه‌هایی مبنی بر اختلاف شرکت توسعه صنایع نوین ایران با هیات مدیره باشگاه استقلال به گوش می‌رسید، سرانجام قرارداد همکاری این شرکت به عنوان اسپانسر با باشگاه استقلال فسخ شد تا پس از فسخ قرارداد اسپانسر پرسپولیس، دیگر باشگاه نامدار تهرانی نیز قراردادش را با اسپانسر خود فسخ کند.

امیر رضا خادم اردیبهشت گذشته رقم پرداختی از سوی اسپانسر استقلال را 25 میلیارد تومان عنوان کرده بود.

قرار بود امروز در سازمان خصوصی‌سازی یک مرحله دیگر از فروش دو باشگاه تهرانی به پیش برود اما به دلیل اینکه کسی با قیمت اعلام شده حاضر به خرید استقلال و پرسپولیس نشد، سازمان خصوصی‌سازی مراسم امروز را لغو و به تاریخ دیگری موکول کرد.

   اخبار ورزشی  - ایسنا