ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمی: شک نکنید آذربایجان را می‌بریم


دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: آذربایجان تیم خوبی است اما شکست می‌دهیم اما شک نکنید این تیم را برده و راهی فینال می‌شویم.

خبرگزاری تسنیم: کمیل قاسمی در خصوص 2 دیدار اول ایران برابر رقبا در جام جهانی کشتی اظهار داشت: بلاروس تیم خوبی بود و ترکیه نیز از تمام دارایی خود استفاده کرد اما بچه‌های ما بسیار خوب عمل کردند.

وی افزود: در دیدار برابر حریف ترکم دست وی را خواندم و یک لحظه او را غافلگیر کردم، البته من منتظر رویارویی با اکگول بودم ولی وی کشتی نگرفت و این برای من جای تعجب داشت.

دارنده مدال سنگین وزن کشتی آزاد جهان خاطرنشان کرد: آذربایجان تیم بسیار خوبی است و روی این از ابتدا نیز تمرکز کرده بودیم، البته ما برای‌مان فرقی ندارد و شک نکنید که این تیم را نیز خواهیم برد و راهی فینال می‌شویم.

قاسمی ادامه داد: باید با آمریکا در فینال رقابت کنیم و این مسابقه می‌تواند جذاب باشد.


ویدیو مرتبط :
به قابلیت های خود شک نکنید هر گز ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جهانیان: شک نکنید دربی را می‌بریم


سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نتیجه بازی با سپاهان برای ما راضی کننده نبود چرا که دوست داشتیم هواداران را خوشحال کنیم.

خبرگزاری تسنیم: شهاب جهانیان در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحال نیستم چرا که نتیجه بازی راضی کننده نبود. ما دوست داشتیم هواداران را شاد کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی در واکنش به این سوال که چرا استقلال در 10 هفته اخیر فقط دو برد به دست آورده است، یادآور شد: هواداران ما صبور باشند. ما از اوایل فصل حدود 20 هفته صدرنشین بودیم و تیم‌های دیگر این اواخر به صدر جدول نزدیک شدند. همین مسئله باعث شده توقع از تیم استقلال بالا برود. مطمئن باشید هم دربی را خواهیم برد و هم صدر را از استقلال خوزستان پس می‌گیریم.

سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که آیا با این وضعیتی که استقلال دارد می توان به این تیم امیدوار بود که برنده دربی باشد گفت: شک نکنید برنده دربی استقلال خواهد بود. اگر مثل 10 دقیقه پایانی بازی با سپاهان باشیم حتما دربی را می‌بریم. طبیعی بود که حساسیت این بازی و دو کارته بودن چند بازیکن ما باعث شود بازیکنان ما احتیاط کرده و دست به عصا حرکت کنند. هواداران اگر از نتیجه بازی امروز ناراضی هستند؛ حق دارند اما انشاءالله با پیروزی در دربی آنها را خوشحال خواهیم کرد.

جهانیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی در دربی برای استقلالی‌ها پاداش خواهد داشت یا خیر گفت: بله پاداش داریم اما مبلغ را اعلام نمی‌کنیم.