ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمی در 100 متر فینالیست شد


نماینده کشورمان در دوی ۱۰۰ متر رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب مقام نخست در گروه خودش فینالیست شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بیست و یکمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین امروز (چهارشنبه) رضا قاسمی نماینده ایران در دوی 100 متر با ثبت زمان 10 ثانیه و 28 صدم ثانیه در گروه خود در جایگاه نخست ایستاد و به مرحله فینال این ماده صعود کرد.

قاسمی عصر فردا (پنجشنبه) ساعت 16:35 به وقت محلی برای حضور در فینال 100 متر به میدان خواهد رفت.

مسلم نیادوست دیگر نماینده ایران نیز در ماده 1500 متر نیز  با ایستادن در جایگاه ششم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.


ویدیو مرتبط :
اینچئون (صعود رضا قاسمی به نیمه نهایی - دو 100 متر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاسمی به نیمه نهایی 100 متر المپیک نرسید


رضا قاسمی با وجود عملكرد مناسب، نتوانست به نیمه نهایی دوی 100 متر مردان المپیك برسد.

خبرگزاری ایسنا: رضا قاسمی با وجود عملكرد مناسب، نتوانست به نیمه نهایی دوی 100 متر مردان المپیك برسد.

در مرحله مقدماتی رقابت‌های دوی 100 متر مردان، رضا قاسمی نماینده ایران با ثبت ركورد 10 ثانیه و 31 صدم ثانیه در گروه خود در جایگاه چهارم قرار گرفت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

 در این گروه ورزشكارانی از گرانادا، كنگو، بریتانیا، نیجریه، هلند، جامائیكا و باربادوس حضور داشتند. نكته جالب توجه این گروه، حضور آسافا پاول دونده سرشناس جامائیكایی بود كه توانست زودتر از سایرین از خط پایان عبور كند. پس از او، نمایندگان بریتانیا و هلند به ترتیب دوم و سوم شدند.

 بهترین ركورد ثبت‌شده قاسمی، 10 ثانیه و 24 صدم ثانیه است.