ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فینال لیگ برتر بسکتبال به جنجال کشیده شد/ پیروزی مهرام در بازی پرحاشیه



اخبار,اخبار ورزشی, لیگ برتر بسکتبال

 

 اخبار ورزشی - فینال لیگ برتر بسکتبال به جنجال کشیده شد/ پیروزی مهرام در بازی پرحاشیه

 در بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام موفق شد با نتیجه 85 بر 78 پتروشیمی را شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازی سوم تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام در فینال لیگ برتر بسکتبال عصر امروز (دوشنبه) در سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز شد. در اواخر کوارتر سوم این مصاف نفس گیر در حالی که تیم مهرام از مهمان خود پیش بود، هواداران پتروشیمی از طبقه دوم ورزشگاه به داخل زمین بطری پرتاب کردند و بنرهای حریف خود را پاره کردند.

 

این اقدام با واکنش هواداران مهرام روبرو شد و آنها هم به سمت تماشاگران تیم مهمان بطری پرتاب کردند. در نهایت جنجال و فحاشی هواداران دو تیم باعث شد که بازی متوقف شود. این رفتارهای غیرورزشی تا جایی پیش رفت که دو هوادار تیم مهرام از ناحیه سر مصدوم شدند و پزشکان حاضر در سالن برای مداوای آنها وارد عمل شدند.

 

مسئولان برگزاری مسابقه که شاهد این جنجال ها بودند، اعلام کردند که تنها در صورت حضور ماموران نیروی انتظامی در سالن اجازه برگزاری ادامه مسابقه را خواهند داد. سرانجام کوارتر چهارم پس از نزدیک به 30 دقیقه توقف آغاز شد و باز هم این مهرامی ها بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند. در نهایت مهرام در این مسابقه با نتیجه 85 بر 78 به برتری رسید تا پتروشیمی اولین شکست خود در فصل جاری را تجربه کند.

در حال حاضر با انجام سه دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی با نتیجه 2 بر یک از حریف تهرانی خود پیش است. چهارمین مسابقه این دو تیم از ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
انصراف مهرام از حضور در لیگ برتر بسکتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ پایان عصر مهرام!



پایان عصر مهرام!

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ جام به بندر رفت

پتروشیمی با برتری مقابل مهرام قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش  فارس، در پنجمین و آخرین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام (ره) از ساعت 15:30 دقیقه امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با حساب 88 بر 74سود پتروشیمی به پایان رسید تا بندری‌ها عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

پیش از این هر کدام از دو تیم دو برتری در رقابت‌های گذشته را به نام خود ثبت کرده بودند تا عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال بسکتبال با برتری امروز پتروشیمی در دیدار پنجم در خانه حریف به این تیم برسد.

مهرام با ترکیب کامرانی، نیکخواه بهرامی، حاجیان، میلیچ و السون به میدان آمد و مهران حاتمی هم جابر ابراهیم، سانی بچیروویچ، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد و ارغوان را به میدان فرستاد.

پتروشیمی کوارتر‌های اول تا سوم را به ترتیب 22 بر 19، 19 بر 13، 26 بر 14 به سود خود پایان داد و کوارتر چهارم هم با نتیجه 24 بر 14به سود مهرام به پایان رسید.

فصل گذشته هم این دو تیم فینال لیگ برتر بسکتبال را برگزار کرده بودند که آن دیدار با برتری مهرام و پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم همراه شده بود که به این ترتیب پتروشیمی با انتقام شکست فینال فصل گذشته نوار قهرمانی‌های پیاپی مهرامی‌ها را هم پاره کرد./فارس