ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلیپ لام: بازی با وردربرمن ساده نبود


کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: بازی با وردربرمن ساده نبود.

خبرگزاری فارس: شب گذشته بایرن توانست خود را به ایستگاه پایانی جام حذفی آلمان موسوم به د.اف.ب پوکال برساند.

تیم تحت امر پپ گواردیولا در جدال نیمه نهایی با وردربرمن 2 بر صفر برنده شد و جواز صعود گرفت.

فیلیپ لام اظهارداشت:این یک بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بود. هرکسی که فکر کند به این مرحله رسیده و بازی ساده‌ای در پیش دارد، سخت در اشتباه است.

در این مسابقه توماس مولر دقیقه 30 و 71 (پنالتی) گلزنی کرد.


ویدیو مرتبط :
بایرن 5-0 وردربرمن (فیلیپ لام)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحلیل فیلیپ لام از بازی امشب بایرن


کاپیتان سرخپوشان مونیخی در آستانه بازی تیمش برابر تیم دوم شهر مادرید تحلیل جالبی از این بازی داشت.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپ لام در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) بایرن مونیخ برابر اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تحلیل حریف باواریایی‌ها پرداخت. کاپیتان بایرن مونیخ در یادداشت خود نوشته است:

هواداران، دوستان و دوستداران فوتبال! در حالی که سه هفته تا پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقی مانده، هفت امتیاز نسبت به بورسیا دورتموند برتری داریم و می‌توانیم با پیروزی در بازی بعدی‌مان مقابل بورسیا مونشن‌گلادباخ به چهارمین قهرمانی متوالی‌مان در این رقابت‌ها برسیم. البته این چیز جدیدی نیست. در مقابل در فصل‌هایی ما حتی مشکل راهیابی به مسابقات اروپایی را داشتیم و حتی همانند چند تیم بزرگ دیگر برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر می‌جنگیدیم. حالا در بایرن برای کسب پیروزی و جام‌های قهرمانی بازی می‌کنیم و این وضعیت ممتار و خاصی است.

نکته فوق‌العاده این است که در این مقطع از فصل در وضعیت فوق‌العاده خوبی به‌سر می‌بریم و این یعنی اینکه مربی می‌تواند از ترکیب چرخشی استفاده کند و انرژی تیم را برای مواقع ضروری‌تر از جمله بازی مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب به مصاف آنها می‌رویم، نگه دارد. اینکه فوتبال اسپانیا در هر مسابقات بین‌المللی به‌مدت یک دهه سلطه داشته است، اتفاقی نیست. اسپانیایی‌ها فوتبالی هجومی، روان و با سطح فنی بالایی را ارائه می‌دهند. در کنار اینها اتلتیکومادرید مربی به نام دیه‌گو سیمئونه دارد که برنامه‌های دفاعی خوبی دارد.

اتلتیکو بازیکنان خوب زیادی از خط دفاع تا خط حمله دارد که از آن جمله می‌توان به دیه‌گو گودین اشاره کرد که در بازی مقابل ما نمی‌تواند بازی کند. آنتوان گریزمان هم یکی از این بازیکنان است. اتلتیکومادرید تیمی متحد با میانگین سنی پایینی است، باشگاهی که همیشه در حال پیشرفت بوده و روی بازیکنان جوان حساب کرده است. به‌نظرم روخی‌بلانکو تیمی قدرتمند و شایسته احترام است.

ماه آوریل ماهی چالش‌برانگیز به‌خصوص از جنبه آب و هوای آلمان است، اما بایرن اجازه نخواهد داد که این شرایط روی آن تأثیری بگذارد. می‌دانیم که دقیقاً به‌دنبال چه چیزی هستیم و برای آن برنامه‌ریزی هم کرده‌ایم. ما این فصل را با موفقیت به پایان خواهیم برد و به‌طور ایده‌آل در ماه مِی (ماه آینده میلادی) با سه جام قهرمانی به شادمانی می‌پردازیم.

با استراحتی که بین بازی مقابل وردربرمن در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان و این بازی‌مان مقابل اتلتیکومادرید داشتم، با خانواده‌ام نفسی تازه کردم، از این رو بازی بایرن مقابل هرتابرلین در بوندس‌لیگا را هم با ذهنی باز تماشا کردم.

با وجود شرایط آب و هوایی، ماه آوریل ماه فوق‌العاده هیجان‌انگیزی در باشگاه بایرن مونیخ است. بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان ... . هر بازی حریفی متفاوت، زمینی دیگر و مسابقاتی دیگر است.

نه‌تنها به لحاظ فیزیکی، بلکه به لحاظ روحی نیاز به استراحت داشتم و اینکه فرصت استراحت پیدا کردم و همانند یک تماشاگر بازی تیمم را از بیرون تماشا کردم، فرصت نادری بود که نصیبم شد و از این بابت قدردان باشگاه هستم.

برای شما که در فوتبال هستید. فیلیپ لام.