ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیفا، اسپانیا و هلند را نقره داغ کرد



 

 

 

 

فیفا، اسپانیا و هلند را نقره داغ کرد

 

فیفا، اسپانیا و هلند را نقره داغ کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال " فیفا" ، تیم های ملی اسپانیا و هلند را به دلیل بازی خشن آنها در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، به جریمه نقدی محکوم کرد.

فیفا ، تیم ملی فوتبال اسپانیا را به پرداخت ده هزار فرانک سوییس(نه هزار و سیصد و شصت و سه دلار آمریکا) و تیم ملی فوتبال هلند را به پرداخت پانزده هزار فرانک سوییس(چهارده هزار دلار آمریکا) جریمه محکوم کرد.

سخنگوی فیفا، جریمه در نظر گرفته شده برای فینالیست های جام جهانی را منطبق با ماده 52 لایحه انضباطی فیفا خواند.

در این ماده آمده است، اگر داور در یک بازی به پنج بازیکن یک تیم، کارت( زرد یا قرمز) نشان دهد فیفا می تواند آن تیم را جریمه کند.

در بازی پایانی جام جهانی دو هزار و ده، پنج بازیکن اسپانیا و هشت بازیکن هلند کارت زرد دریافت کردند و "هیتینگا" مدافع هلند با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، در این بازی در مجموع 47 خطا اتفاق افتاد.

در پایان بازی فینال جام جهانی، سپ بلاتر رییس فیفا به سبب بازی خشن دو تیم، ابراز تاسف کرده بود.


ویدیو مرتبط :
هلند ۲-۰ اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیفا یک تیم ایرانی را نقره‌داغ کرد



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

فدراسیون جهانی فوتبال رأی خود را درباره اعتراض هکتور دنیل رومرو - بازیکن پیشین تیم شهرداری بندرعباس اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فیفا پس از بررسی شکایت بازیکن آرژانتینی از تیم باشگاه شهرداری بندرعباس، اعلام کرد با توجه به پرونده موجود و عدم پرداخت بدهی از سوی باشگاه مذکور به هکتور دنیل رومرو، از این تیم 3 امتیاز کسر خواهد شد.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته یک فصل 94-93 پایان یافته است، این کسر امتیاز شامل فصل جدید 95-94 می‌شود. همچنین پس از کسر امتیاز، مدارک امتیاز کسر شده از باشگاه فوق باید به کمیته انضباطی فیفا ارسال شود.

پیش از اعلام این رأی فدراسیون فوتبال مکاتبات متعددی در تاریخ های 26 مهر 93، 8 آبان 93، 28 دی 93 و 9 بهمن 93 در رابطه با کسر 3 امتیاز از آن باشگاه در صورت عدم ارائه رسید پرداخت بدهی ظرف موعد مقرر، با هیأت فوتبال استان هرمزگان و باشگاه شهرداری بندرعباس انجام داده بود که این مکاتبات بدون هیچ اقدامی از سوی آنها باقی ماند.

اسدی-دبیرکل فدراسیون با توجه به رأی نهایی کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده فوق با ارسال نامه‌ای به رئیس هیأت فوتبال هرمزگان اعلام کرد: در صورت عدم پرداخت بدهی پس از کسر امتیاز، محرومیت‌های انضباطی بعدی شامل حال باشگاه خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - سایت فدراسیون فوتبال