ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبال ایران، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

شکست تیم مراکش برابر تیم زیر 22 سال ایران

فوتبال ایران، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد.

تیم ملی زیر 22 سال ایران که در سال 92 دیدارهای مهم قهرمانی آسیا را پیش رو دارد، امروز در شروع تلاشش برای کسب آمادگی تیم ملی مراکش را شکست داد.

ایران این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساند. پیام صادقیان تک گل ایران را وارد دروازه مراکش کرد.

این دیدار در چارچوب رقابت های دوستانه قطر در دوحه برگزار شد و تیم ایران با هدایت علیرضا منصوریان با ارائه نمایشی برتر تیم المپیک مراکش را شکست داد. ایران در این دیدار موقعیت های گلزنی خوبی را به دست آورد ولی موفق شد تنها از یکی از این موقعیتها استفاده کند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
گل خسه به پاریسن ژرمن و آغاز سال 2014 با پیروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی فوتبال ایران برابرکره جنوبی پس از 39 سال



 

 

پیروزی فوتبال ایران برابرکره جنوبی پس از 39 سال

 

تیم ملی فوتبال ایران دردیداری دوستانه و تدارکاتی کره جنوبی را در سئول پس از 39 سال شکست داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در دیداری تدارکاتی و دوستانه در ورزشگاه المپیک سئول به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و توانست با نتیجه 0-1 این تیم را در خانه شکست دهد.

تک گل تیم ملی فوتبال کشورمان را مسعود شجاعی در نیمه نخست این بازی در یک ضد حمله روی پاس پژمان نوری به ثمر رساند.

تیم ملی ایران پیش از این مسابقه 3 بار در این ورزشگاه به مصاف کره جنوبی رفته بود که یک باخت 2 بر صفر و دو تساوی یک بر یک به دست آورده بود. تنها برد ایران مقابل کره جنوبی در سئول به 39 سال قبل برمی‌گردد که تیم ملی به رهبری پرویز دهداری در یک بازی دوستانه در 21 شهریور ماه 1350 با نتیجه 2 بر صفر کره جنوبی را در سئول مغلوب کرده بود.

تیم ملی در نیمه اول بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. پس از اینکه کره‌ای‌ها نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه استفاده کنند؛ این تیم ملی ایران بود که با استفاده پژمان نوری از اشتباه مدافع کره و فرصت طلبی شجاعی به گل رسید.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان فشار زیادی روی دروازه ایران وارد کرد که با هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان تیم ملی ضربات آنها به بار ننشست و دست خالی زمین مسابقه را ترک کردند.

قضاوت این دیدار به عهده داوری از مالزی بود که به هادی عقیلی، آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی از ایران و جونگ سونگ از کره جنوبی کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم ملی ایران:

سیدمهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، محمد نصرتی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری (84 - حنیف عمران‌زاده)، غلامرضا رضایی (79 - محمدرضا خلعتبری)، مسعود شجاعی(94-هادی نوروزی) و محمد غلامی (37 - کریم انصاری فرد(73 - مهرداد اولادی))

سرمربی: افشین قطبی

ایران پیش از این دیدار 7 بار در کره جنوبی با تیم ملی این کشور دیدار کرده بود که حاصل این دیدارها یک برد، 4 مساوی و 2 باخت بود. ایران 5 بار در سئول و 2 بار در نیز در بندر بوسان با کره جنوبی دیدار کرده است که دو بازی آخر ملی پوشان با کره جنوبی در سئول با نتیجه مساوی یک بر یک همراه بوده و در بازی دوستانه سال 84 نیز ایران 2- صفر به کره جنوبی باخت.

تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از این در دیداری تدارکاتی و دوستانه تیم ملی فوتبال چین را در این کشور با نتیجه 2-0 شکست داده بود .

فوتبالیست های تیم ملی کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابتهای فوتبال جام ملتهای اسیا که در قطر برگزار می شود اماده می کنند.