ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فشار به افشارزاده برای انتخاب کادر مدیریتی استقلال؟



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی - فشار به افشارزاده برای انتخاب کادر مدیریتی استقلال؟

 این روزها شایعه شده است مدیر جدید آبی ها زیر فشار است تا شاید گزینه ای غیر استقلالی را به این تیم بیاورد.

بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال ، این روزها اخبار زیادی درباره نحوه چینش اعضای اجرایی باشگاه شنیده می شود. حضور مدیری ورزشی مثل بهرام افشارزاده در این تیم که تجربه اعزام تیم های بسیاری به بازی های المپیک را دارد و حتی وزیر ورزش او را پیشتر عصاره ورزش ایران لقب داده بود با نظر شخص وزیر برای ایجاد همدلی در استقلال باعث شده تا بسیاری از پیشکسوتان این تیم به رغم انتخاب مدیری غیرفوتبالی ، او را بپذیرند و نگاهی مثبت به این تغییر و تحول داشته باشند.

 

با انتخاب افشارزاده اما به دلیل حجم زیاد کارهای باشگاه و بدهی های تیم و البته بحث قراردادهای بازیکنان سبب شده تا مدیر جدید آبی ها نیاز به انتخاب مدیری اجرایی برای تیمش داشته باشد که بتواند مسائل را رتق و فتق کند. مدیری که برای انتخابش شرایطی عجیب حاکم شده. پیشکسوتان استقلال اعتقاد دارند یکی از جنس استقلالی ها باید برای این پست انتخاب شود.

 

قلعه نویی در دیدارهایش با افشارزاده خواسته این مدیر با کادرفنی تعامل داشته باشد ، زمزمه هایی درباره فشارهایی از سوی وزارت ورزش و البته نه از جانب وزیر وجود دارد که صادق رئیسی کیا مدیر باشگاه راه آهن را برای این پست معرفی می کنند.

 

گزینه ای که برای مدیریت تیم هم نامش طرح شد اما با واکنش استقلالی ها منتفی شده بود. این درحالی است که افشارزاده انتخاب اعضای اجرایی تیم را در حیطه وظایف مدیر می داند و اصرار دارد ابتدا باید در تیم مستقر شود و با شناخت شرایط تیم ، خودش دستیارانش را انتخاب کند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
توضیحات افشارزاده درمورد انتخاب سرمربی جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست علیرضا مصنوریان با افشارزاده/ سرمربی جدید استقلال انتخاب شد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نفت

گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال در نشستی با سرپرست این باشگاه شرکت کرد و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد. با این حال قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه امروز سرمربی را رسما معرفی کنند.

به گزارش مهر، درحالی که از علیرضا منصوریان به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال برای فصل آینده نام برده می شود و مسئولان باشگاه از وی برنامه گرفته اند، سرمربی فصل پیش تیم نفت صبح امروز سه شنبه به وزارت ورزش رفت و در جلسه ای با بهرام افشارزاده شرکت کرد.

یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که نشست افشارزاده با منصوریان مثبت بوده و وی به احتمال فراوان روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

نشست منصوریان و افشارزاده در شرایطی برگزار شد که قرار است هیات مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه دهد و تکلیف سرمربی فصل آینده آبی پوشان را به طور قطعی مشخص کند.