ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فریادهای کریمی بر سر هوشیار: از هر کجا که زدند نه نگفتی!



 

 

 

 

استقلال , پرسپولیس , فجرسپاسی , اخبار,فوتبال

 

 

 

شاگردان محمود یاوری که چند هفته پیش استقلال را شکست دادند این بار پرسپولیس را با سه شوت از راه دور شکست دادند تا شگفتی ساز این هفته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در جریان دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی، فجری ها هر سه گل را از پشت محوطه جریمه زدند و در این میان حسین هوشیار هم نشان داد که در خوردن گل های استثنایی هیچ چیز کمتر از میثاق معمارزاده ندارد. در واقع پرسپولیس روی ضعف هوشیار 3 امتیاز را تقدیم فجر کرد و اگر در خط دروازه ضعف نداشت چه بسا که این بازی را می برد.

بعد از این بازی اما علی کریمی به شدت از عملکرد هوشیار عصبانی بود. کریمی با اینکه مصدوم بود در دقایق میانی نیمه دوم به میدان آمد و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت اما او طاقت نداشت که شاید عملکرد ضعیف هوشیار باشد به همین دلیل بعد از بازی سر او داد زد و از عملکرد این دروازه بان انتقاد کرد.

علی کریمی پس از بازی مقابل فجرسپاسی از گفتگو با رسانه ها خودداری کرد. وی در رختکن خطاب به هوشیار گفت: «از هر کجا که زدند نه نگفتی، این چه وضع دروازه بانی است!»

وی که پس از بیرون آمدن تیمش از رختکن، به شدت عصبانی به نظر می رسید با بیان این جمله که حرفی برای گفتن ندارد، تونل را به مقصد اتوبوس تیم پرسپولیس ترک کرد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی و نکونام با برخوردشان یک روز عالی برای دژاگه رقم زدند



تماشاگران , دژاگه , جواد نکونام , کی روش

 

مدیر برنامه‌های دژاگه می‌گوید این بازیکن از حضور پرشور تماشاگران در مسابقه ایران و قطر خیلی خوشحال است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، فاضلی مدیر برنامه‌های اشکان دژاگه بازیکن جدید تیم ملی ایران و باشگاه وولفسبورگ آلمان در مورد حضور او در تهران گفت: «اشکان از مدت‌ها قبل اعلام آمادگی کرده بود که به ایران بیاید اما باید یک سری کارهای تشریفاتی انجام می‌شد تا او با خیال آسوده به تهران بیاید.»

فاضلی ادامه داد: «اشکان خیلی خوشحال بود که توانسته دو گل بزند و محبت مردم و ملی‌پوشان را یک جورهایی پاسخ بدهد. او از حضور پرشور تماشاگران حرف می‌زد و از استقبال آن‌ها خیلی خوشحال بود. چیزی که به نظرش جالب می‌رسید، مهربانی و جنتلمن بودن کی روش است. می‌گفت خیالش از این نظر آسوده شده.»

فاضلی در مورد برخورد سایر ملی‌پوشان با دژاگه هم اظهار داشت: «جواد نکونام از لحظه اولی که دژاگه به ایران آمد تا زمانی که داشت از ایران می‌رفت، تنهایش نگذاشت. همچنین علی کریمی در جریان بازی با او صحبت می‌کرد و این موضوع خیلی به کمک اشکان آمد. آن‌ها با برخوردشان یک روز عالی را برای دژاگه رقم زدند.»

مدیر برنامه‌های دژاگه در مورد مصاحبه نکردن این بازیکن هم گفت: «برنامه اشکان این بود که با آرامش بیاید و برگردد. قرار نبود مصاحبه کند. او فقط 48 ساعت آمده بود در اردو، بعد هم برگشت. ان‌شاءالله در سفرهای بعدی‌اش به ایران، با توجه به شرایط، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند.»