ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهاد مجیدی: تمام توانم را برای موفقیت الغرافه می گذارم



 

 

فرهاد مجیدی , تیم السد

 

مهاجم ایرانی تیم الغرافه گفت: «به کسب پیروزی در بازی مقابل السد می اندیشیم.»

به گزارش جام نیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل السد در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: «من جزییات زیادی از وضعیت تیم السد نمی دانم و فقط از درخشش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مطلعم که به قهرمانی السد انجام شد. السد در فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا بازی های درخشانی را ارائه داد.»

وی افزود: «برای اینکه وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم به دنبال کسب پیروزی در این بازی هستیم. امیدوارم هواداران الغرافه در این بازی از تیمشان حمایت کنند. به آنها اطمینان می دهم که تمام توانم را برای موفقیت تیم خواه گذاشت.»

الغرافه یکشنبه شب به مصاف السد می رود.


ویدیو مرتبط :
حرکت فرهاد مجیدی پس از اخراج در دیدار پرسپولیس- الغرافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی در تمرین الغرافه ؛ عکس



 

 

 

فرهاد مجیدی در تمرین الغرافه ؛ عکس

 

فرهاد مجیدی تمریناتش با تیم جدیدش را آغاز کرده است.

به گزارش جام نیوز، تمرینات الغرافه دیشب زیر نظر برونو متسو فرانسوی و با حضور فرهاد مجیدی که از این پس به جای محمدرضا خلعتبری در این تیم بازی می کند، برگزار شد.