ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرناندا لیما: از ناراحتی ایرانی ها ناراحت شدم



اخبار ,اخبار ورزشی,فرناندا لیما

 

اخبار ورزشی - گفت و گوی مجری جنجالی با « لاناسیون » آرژانتین
فرناندا لیما: از ناراحتی ایرانی ها ناراحت شدم

مجری جنجالی ای که برنامه مراسم قرعه کشی توپ طلا را مجری گری می کرد این بار به طور رسمی از علاقه اش به فوتبال پرده برداشت.

 فرناندا لیما مدل مطرح برزیلی این روزها سوژه بسیاری از خبرگزاری ها شده است. او که زیاد در بین اهالی فوتبال شناخته شده نبود به یکباره با حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی سر زبان ها افتاد. لیما که با روزنامه آرژانتینی «لاناسیون» صحبت می کرد ابتدا درباره مطرح شدن رخ دادن تقلب در این مراسم به ویژه به نفع فرانسوی ها حرف زد و گفت: «این جور مباحث همیشه وجود داشته ولی من هیچ کدام را باور نمی کنم. در لحظه قرعه کشی خودم در کنار ژروم والکه قرار داشتم و هیچ حرکت مشکوکی ندیدم».

 موضوع بعدی که این روزنامه آرژانتینی سراغ آن رفت بحث نوع لباس پوشیدن لیما در این مراسم بود که باعث شد ایرانی ها نتوانند به صورت مستقیم این مراسم را مشاهده کنند. لیما ضمن عذرخواهی از ایرانی ها در این باره هم گفت: «این موضوع برای من تجربه خوبی شد. هرگز فکرش را نمی کردم که چنین اتفاقی رخ دهد و این قدر سر و صدا به خاطرش به وجود بیاید. اگر می دانستم قرار است این اتفاق بیفتد هرگز آن لباس را نمی پوشیدم. دانستن این موضوع که کسی به خاطر لباس من نتوانسته این مراسم را ببیند مرا غمگین کرد».

 لیما که قرار است این بار در مراسم توپ طلا هم حاضر شود و مجری گری آن برنامه را هم به عهده داشته باشد در مورد فوتبال، جام جهانی و لیونل مسی هم صحبت کرد تا نشان دهد چندان هم بی اطلاع نیست: «آرژانتین همیشه تیمی قوی و مبارز بوده است ». او  در شرایطی از آرژانتین حمایت کرده که خودش یک برزیلی است و مدت ها بحث اینکه پله بهتر است یا مارادونا در محافل ورزشی ورد زبان ها است.

 

البته حمایت از آرژانتینی ها به همین جا ختم نمی شود و پای مسی هم به میان می آید: «تیمی که لیونل مسی را داشته باشد شانس بزرگی برای رسیدن به فینال دارد. او یک الگو است و مسئولیت پذیر است؛ آدمی جدی و اسطوره ای است و همه قابلیت های لازم برای اینکه نمادی برای بچه ها ما باشد را دارد ».
اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
جای حرف نداره منکه ناراحت شدم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی



 

 

 

 

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی

 

 

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی

در سال 1385 و یک سال پس از به قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد در ایران نیز یاد واشم بخش مشابهی را مخصوص فارسی زبانان راه اندازی کرد .

اسراییل از راه اندازی یک وب سایت متعلق به یک کارتونیست ایرانی درباره هلوکاست ، عصبانی است .

به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس این وب سایت (holocartoons.com  ) که از سوی " مازیار بیژنی " راه اندازی شده در سه نسخه فارسی ، انگلیسی و عربی فعال است و در ابتدای آن این عبارت نوشته شده که : " تقدیم به همه کسانی که جان خود را به بهانه هلوکاست از دست داده اند ".

آسوشیتد پرس به نقل از بنیاد " یاد واشم " که مرکز زنده نگهداشتن و موزه هلوکاست در اورشلیم است ، با انتقاد از اهداف راه اندازی چنین سایت هایی می نویسد : " تمسخر واقعه تاریخ هلوکاست در ادامه رویکرد ایران در انکار این واقعه تاریخی و نشانی از گرایش های  یهود ستیزی و نادیده گرفتن حقایق تاریخی همچون هلوکاست و نیز دولت اسراییل و یهودیان است ".

این مرکز در ادامه راه اندازی چنین سایت هایی را در راستای ادامه سیاست های دولت ایران در انکار هلوکاست و تلاش برای تاثیر گذاری روی کسانی که از تاریخ آگاهی ندارند ، توصیف کرده است .

گفتنی است موزه یادبود هولوکاست اسرائیل از بهمن ماه سال 1386 برای مقابله با آنچه که ناآگاهی توده های جهان عرب از واقعه تاریخی هلوکاست می خواند ، بخش عربی وب سایت خود را با هدف مبارزه با آنچه تکذیب هولوکاست در بین مسلمانان و اعراب نامیده شده، راه اندازی کرده است .

در سال 1385 و یک سال پس از به قدرت رسیدن  محمود احمدی نژاد در ایران   نیز  یاد واشم  بخش مشابهی را مخصوص فارسی زبانان راه اندازی کرد .

سایت " هلو کارتونز " کاریکاتورها و کارتون هایی را با مضمون انتقادی از واقعه هلوکاست در خود جای داده است .