ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردیناند حاضر به دیدار با کاپلو نشد



 

 

فردیناند حاضر به دیدار با کاپلو نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد: مدافع تیم منچستریونایتد پیشنهاد دیدار با وی را رد کرده است.

پس از اعلام تصمیم فابیو کاپلو مبنی بر انتخاب دوباره جان تری مدافع تیم چلسی بعنوان کاپیتان اول تیم ملی انگلیس ، وی قصد داشت با ریو فردیناند کاپیتان قبلی تیم گفتگو کرده و علت تصمیم خود را برای وی توضیح دهد اما فردیناند 32 ساله این درخواست را نپذیرفت.

فردیناند که به علت مصدومیت لگن تا پایان فصل از همراهی یونایتدها باز خواهد ماند در فوریه 2010 و پس از رسوایی اخلاقی تری ، بازوبند کاپیتانی را به دست آورد.

کاپلو گفت : در حاشیه بازی منچستریونایتد مقابل مارسی در لیگ قهرمانان نیز قصد داشتم با او صحبت کنم اما متاسفانه فردیناند حاضر به گفتگو نشد.امیدوارم او در آینده این اجازه را به من بدهد چون این مساله ای نیست که بتوان در گفتگوی تلفنی توضیح داد.


ویدیو مرتبط :
آیا مسی در دیدار بارسا برابر ایبار حاضر به تعویض نشد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترابیان:قطبی حاضر به انجام دیدار با تیم فوتبال توگو نشد



 

 

 

ترابیان:قطبی حاضر به انجام دیدار با تیم فوتبال توگو نشد

 

رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: قصد داشتیم تیم فوتبال توگو را جایگزین نیجریه کنیم، اما افشین قطبی حاضر به انجام این دیدار نشد.

عباس ترابیان امروز(سه شنبه) با تاکید بر اینکه هیچ تیمی جایگزین نیجریه نشده است اظهار داشت: تنها تیمی که در این مقطع می توانست با تیم ملی کشورمان دیداری دوستانه برگزار کند، توگو بود که پیشنهاد بازی تدارکاتی با این تیم در روز پنجشنبه هفته جاری از سوی سرمربی تیم ملی رد شد.

وی افزود: تیم فوتبال توگو هم اکنون در دوبی به سر می برد و اگر قرار بود با این تیم بازی کنیم هزینه ای برای فدراسیون فوتبال در بر نداشت.

تیم فوتبال توگو هفته گذشته در دیداری دوستانه برابر بحرین به تساوی بدون گل رسیده بود و امروز در یک بازی دیگر به مصاف عربستان می رود.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال یادآور شد: فرصت هماهنگ و جایگزین کردن تیمی به جای نیجریه برای ما بسیار کم بود و به همین خاطر بازیکنان تیم ملی طبق گفته افشین قطبی ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی با یکدیگر بازی خواهند کرد.

ترابیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان جریمه فدراسیون فوتبال نیجریه به خاطر لغو این دیدار دوستانه تصریح کرد: در یکی از بندهای قرارداد امضا شده ذکر شده است که اگر دلیل قانع کننده ای برای انصراف یکی از طرفین وجود نداشته باشد باید غرامت آن پرداخت شود.

وی گفت: روز گذشته و پس از انصراف تیم نیجریه توافق شد که غرامت این انصراف پرداخت شود که نمی توانم مقدار آن را بگویم.

وی افزود: البته ارزش پولی برای ما اهمیت ندارد. آنها پذیرفتند که کار بسیار غیر حرفه ای انجام داده اند و از تصمیمشان بسیار شرمنده بودند.

ترابیان در پایان گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه تاکید کردند که در یکی از روزهای ''فیفا دی'' سال 2011 با قبول تمام هزینه های سفر به تهران، در یک مسابقه دوستانه حاضر می شوند.

قرار بود تیم فوتبال نیجریه فردا در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف نیجریه برود که این مسابقه روز گذشته با انصراف نیجریه از حضور در تهران لغو شد.