ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرجام خواهی بارسلونا به حکم جدید یوفا


باشگاه بارسلونا برای سومین بار در دو سال اخیر با جریمه مالی از سوی یوفا مواجه شده است.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا برای سومین بار در دو سال اخیر با جریمه مالی از سوی یوفا مواجه شده است.

باشگاه بارسلونا به دلیل استفاده هوادارانش از پرچم های استقلال طلبانه کاتالونیا در جریان بازی های این تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان با جریمه 150 هزار یورویی از سوی یوفا روبرو شده که البته این جریمه مشروط است. اگر در دو سال آینده چنین اتفاقی از سوی هواداران این تیم تکرار نشود، جریمه به 100 هزار یورو کاهش خواهد یافت.

باشگاه بارسلونا که پیش از این در سال 2015 به همین دلیل با دو جریمه مالی 30 و 40 هزار یورویی مواجه شده بود اعلام کرده است که به این حکم اعتراض خواهد کرد. این جریمه بر اساس بندهای 16.2 و 14.7 آئین نامه انضباطی یوفا اعمال شده است.

 


ویدیو مرتبط :
فرجام خواهی گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرجام خواهی بارسلونا به CAS علیه یوفا


باشگاه بارسلونا از جانب یوفا، به دلیل حضور پرچم های کاتالونیا در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته و نیز دیدار مقابل بایرلورکوزن، با دو جریمه مالی روبرو شده بود.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا از جانب یوفا، به دلیل حضور پرچم های کاتالونیا در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته و نیز دیدار مقابل بایرلورکوزن، با دو جریمه مالی روبرو شده بود.

یوفا به همین دلیل دو بار بارسلونا را با جرایم 30 و 40 هزار یورویی مواجه کرده و عنوان کرده بود حضور پرچم های کاتالونیا یک اقدام سیاسی است و این با شعارهای یوفا منافات دارد.

باشگاه بارسلونا به این حکم در کمیته استیناف اعتراض کرد اما روز گذشته یوفا به فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این شکایت رد شده است. باشگاه بارسلونا نیز امروز طی بیانیه ای اعلام کرد بلافاصله پس از دریافت این خبر، به دادگاه حکمیت ورزشی "CAS"، تقاضای فرجام خواهی داده و امیدوار است از این طریق احقاق حق کند.