ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرانسه میزبان مسابقات یورو 2016 ماند


اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد میزبان رقابت‌های یورو2016 تغییر نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد میزبان رقابت‌های یورو2016 تغییر نخواهد کرد.

با توجه به حملات تروریستی اخیر در پاریس که منجر به کشته شدن 130 نفر و زخمی شدن دهها تن شد، گمانه زنی‌هایی در مورد تغییر میزبان رقابت‌های 2016 در محافل اروپایی مطرح شد که در پی آن اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد میزبان رقابت‌های یورو2016 تغییر نخواهد کرد و مسابقات یورو2016 در فرانسه می‌ماند.


ویدیو مرتبط :
سوئیس - انگلیس مقدماتی یورو 2016 فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرانسه میزبان یورو 2016 باقی می‌ماند


رئیس کمیته برگزاری جام ملت‌های 2016 اعلام کرد که در هر حالتی این رقابت‌ها به میزبانی فرانسه خواهد بود و حوادث تروریستی اخیر باعث نمیشود که این میزبانی از فرانسوی ها گرفته شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رادیو RTL، پاریس و در کل کشور فرانسه شب جمعه تلخ و وحشت آوری را پشت سر گذاشت. در چند انفجار تروریستی که در پایتخت فرانسه رخ داد افراد زیادی کشته و زخمی شدند.

این انفجارها و حملات تروریستی و مرگبار در حالی رخ داد که فرانسه قرار است میزبانی بزرگترین رقابت‌های فوتبال اروپا را بر عهده بگیرد. جام ملت های اروپا 2016 در این کشور برگزار می شود و بعد از چنین انفجارهای خونینی این شائبه به وجود آمد که چه بسا پلیس پاریس نتواند امنیت را برای شرکت کننده گان فراهم کند و میزبانی به کشور دیگری داده شود.

جک لومبر، رئیس کمیته برگزاری یورو 2016 در گفت و گویی که با رادیو RTL فرانسه داشت تاکید کرد که تغییری در میزبانی یورو 2016 به وجود نخواهد آمد و این رقابت ها در فرانسه برگزار خواهد شد.

او گفت: ناآرامی ها و حملات تروریستی در اروپا زیاد شده است. تصمیماتی را که لازم باشد اتخاذ خواهیم کرد تا یورو 2016 در نهایت امنیت برگزار شود و هیچ مشکلی به وجود نیاید. برقرار کردن امنیت در ورزشگاه کار سختی نیست و می‌توانیم آن را برقرار کنیم اما در خیابان شرایط متفاوت است و کار سخت تری داریم.

رئیس کمیته برگزاری یورو 2016، ادامه داد: بسیار تعجب می‌کنم از کسانی که خواستار لغو میزبانی یورو 2016 از فرانسه هستند. چنین چیزی بسیار نادرست است و باعث خوشحالی تروریست‌ها خواهد شد. فرانسه میزبانی یورو 2016 است و در هر حالتی این رقابت‌های در این کشو برگزار خواهد شد.

تا آغاز رقابت های یورو 2016، 9 ماه دیگر باقی مانده است. این رقابت های یک ماه ادامه خواهد داشت و 24 تیم در آن به رقابت خواهند پرداخت.