ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرار فولاد از شکست/صعود موقت نفت به صدر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

فرار فولاد از شکست مقابل گهر در دقایق پایانی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در لحظات پایانی از شکست برابر گهر دورود فرار کرد.

به گزارش  فارس، دیدار تیم های گهر دورود و فولاد خوزستان از ساعت 15 در حضور حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تک گل گهر توسط مجتبی زارعی در دقیقه 14 به ثمر رسید و فولاد در دقیقه 3+90 توسط ایوب والی به گل رسید تا از شکست فرار کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به عباس پورخسروانی و عبدالله کرمی از فولاد و محمد رضا خرسند نیا از گهر کارت زرد نشان داد.

جنگ بالانشین‌ها برنده نداشت/ صعود موقت نفت به صدر

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در دیدار خانگی مقابل نفت تهران متوقف شد.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و نفت تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با حضور 6000 تماشاگر آغاز شد و با نتیجه تساوی گل به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده البرز حاجی پور بود. وی به عباس محمد رضایی و مهدی نظری از فجر سپاسی و علی عزتی و حمید طاهری‌فر از نفت تهران کارت زرد نشان داد.

شاگردان ابراهیم زاده با این نتیجه با 21 امتیاز به صدر جدول رسیدند و به صورت موقت جای سپاهان را گرفتند. فجر هم در رده دوم قرار گرفت./فارس

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: الاهلی ۲-۱ نفت تهران (صعود نفت به یک چهارم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ‌برتر/صعود تراکتور به رده دوم با پیروزی برابر راه‌آهن/شکست خانگی فولاد برابر نفت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز هفته دوازدهم لیگ‌برتر/صعود تراکتور به رده دوم با پیروزی برابر راه‌آهن/شکست خانگی فولاد برابر نفت

در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر تراکتورسازی از سد راه‌آهن گذشت، فجر و ذوب آهن به تساوی رسیدند و فولاد مغلوب نفت تهران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) تراکتور مقابل راه آهن به برتری رسید و فجر و ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ورزشگاه تختی تهران تیم فوتبال را آهن میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید. گل های این دیدار را سعید دقیقی(دقیقه 43) و فرشاد احمدزاده (دقیقه 45) برای تراکتور و مجتبی شیری (دقیقه 88) برای راه آهن به ثمر رساندند. با این نتیجه تراکتوری ها 22 امتیازی شدند و موقتا به جایگاه دوم جدول صعود کردند. راه آهن هم با همان 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

همچنین در شیراز تیم های فجر و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند. بدین ترتیب فجر 10 امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت. شاگردان لوکا بوناچیچ هم با 13 امتیاز رتبه یازدهم را به خود اختصاص دادند.

در اهواز هم شاگردان یحیی گل‌محمدی با 2 گل برابر فولاد صدرنشین به برتری رسیدند. در این دیدار رسول نویدکیا و کمال‌الدین کامیابی‌نیا گلزنی کردند. این اولین شکست خانگی شاگردان حسین فرکی در لیگ برتر دوازدهم به شمار می رود. با این نتیجه نفت تهران 21 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در رده چهارم قرار گرفت. فولاد هم با 25 امتیاز در صدر جدول باقی ماند./خبرآنلاین