ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فدراسیون عراق: رای فیفا تغییرناپذیر است


فدراسیون فوتبال عراق به جوسازی برخی رسانه‌های سعودی مبنی بر برگزاری بازی عراق با عربستان در جده واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: پس از آنکه رسانه‌های عربستان روز گذشته مدعی شدند فدراسیون بین‌المللی فوتبال رای خود را تغییر داده است و قرار شده بازی عراق با عربستان در جده برگزار شود، فدراسیون فوتبال عراق به این اظهارات واکنش نشان داد و تمام آنها را جوسازی و هیجان رسانه‌های سعودی بیان کرد.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با روزنامه المدی گفت: ما نامه‌ای رسمی از سوی فیفا برای برگزاری بازی عراق با عربستان در کشور ثالث را دریافت کردیم و بنا بر این حکم بازی رفت و برگشت ما با عربستان در کشوری دیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: تصمیم کمیته اجرایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه نهایی است و قابل تغییر نیست. فدراسیون عربستان با اعتراض خود به فیفا یا کاس نمی‌تواند آن را تغییر دهد. فیفا با برگزاری بازی‌های ما در ایران موافقت کرد و ما با بررسی‌های انجام داده ورزشگاه امام رضا(ع) را برای میزبانی خودمان انتخاب کردیم و فدراسیون ایران نیز موافقت خود را به AFC و فیفا اعلام کرد.

رئیس فدراسیون عراق درباره انتخاب مالزی به عنوان میزبان با عربستانی‌ها گفت: ما نامه‌ای را به فدراسیون مالزی فرستادیم تا این کشور را به عنوان میزبان بازی رفت خود مقابل عربستان انتخاب کنیم و با موافقت آنها روبرو شدیم. انتخاب مالزی بعد از مشورتی که با راضی شنیشل سرمربی تیم‌ملی داشتم، انجام شد زیرا مالزی از لحاظ آب و هوایی مانند استرالیا است و شرایط گرفتن ویزا نیز آسان است.

مسعود در پایان درباره جوسازی روز گذشته روزنامه الریاض و الشرق الاوسط عربستان گفت: این رسانه‌ها به دنبال جوسازی و هیجان دادن هستند تا شرایط را تغییر دهند ولی همه کذب است چون فدراسیون عربستان این خبر را تایید نکرده است. اگر این اتفاق افتاده باشد حتما فدراسیون عربستان نامه فیفا را مانند ما علنی می‌کرد.


ویدیو مرتبط :
دلیل رای منفی AFC سهل انگاری فدراسیون فوتبال بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای فدراسیون ایران در انتخابات فیفا


فدراسیون فوتبال ایران گزینه منتخبش برای انتخابات فیفا را مشخص کرده است.

خبرگزاری تسنیم: رای فدراسیون فوتبال ایران برای انتخابات پیش‌روی فدراسیون بین المللی فوتبال مشخص شده است. رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در نظر دارد در این انتخابات به سپ بلاتر رئیس فعلی فیفا برای ادامه فعالیت رای دهد.

علی کفاشیان در این مورد گفت: با بررسی کاندیداهایی که جلو آمده‌اند، رای فدراسیون فوتبال ایران به بلاتر خواهد بود.

علاوه بر بلاتر، میشل فن پراک رئیس فدراسیون فوتبال هلند، لوییز فیگو بازیکن پیشین تیم ملی پرتغال و علی بن‌ آل حسین نایب رئیس فیفا از اردن نامزد ریاست فیفا هستند. این انتخابات 8 خرداد سال 94 برگزار خواهد شد.