ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.


ویدیو مرتبط :
تقدیر از وین رونی در رختکن انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«عیسی حیاتو» رئیس موقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا به طور موقت سکان هدایت فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، را بر عهده گرفت.

کمیته اخلاقی فیفا روز گذشته فعالیت سپ بلاتر را به دلیل رسوایی مالی به مدت ۹۰ روز به حالت تعلیق درآورد این در حالی است که در تصمیمی که امروز اتخاذ شد، میشل پلاتینی، رئیس یوفا، هم با محرومیتی ۹۰ روز مواجه شده است.

بر پایه این گزارش، عیسی حیاتو، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا، به عنوان بلندمدت ترین عضو کمیته اجرایی فیفا، به طور موقت مسئولیت این فدراسیون را بر عهده خواهد گرفت.

حیاتو در سال ۱۹۴۶ در کامرون متولد شد و سابقه حضور در تیم ملی بسکتبال کشورش و نیز سابقه حضور در تیم دو و میدانی این کشور را دارد. وی در سال ۱۹۷۴ دبیرکل فدراسیون فوتبالل کامرون شد و از آنجا به عضویت کمیته اجرایی فیفا راه پیدا کرد.

نکته جالب توجه در مورد حیاتو اینکه خود این عضو ۶۹ ساله فیفا پیش از این متهم به دست داشتن در فساد مالی بوده است.

کمیه اخلاق فیفا همچنین چونگ مونگ -جون، نایب رئیس پیشین کره ای فیفا، را به مدت شش سال محروم کرده است. وی همچنین ۱۰۰ هزار فرانک سوییس ( ۱۰۳ هزار دلار) جریمه شده است.

 

اخبار ورزشی - مهر