ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح الله زاده هم با منصوریان تماس گرفت / دمت گرم، کیف کردم حاجی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فتح الله زاده

 منصوریان در بین استقلالی ها بیشتر از گذشته محبوب شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان بعد از برد مقابل پرسپولیس روزهای متفاوتی را سپری می کند. او بعد از شکست 4 بر 2 استقلال در دربی مقابل قرمزها، با شکست این تیم در ورزشگاه آزادی توانست دوباره آبی ها را خوشحال کند.

 

بعد از تماس مظلومی با منصوریان و تشکر از او، خبر رسیده علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال هم با منصوریان تماس گرفت و بابت این برد از او تشکر کرده است. فتح الله زاده در این تماس تلفنی به منصوریان گفته است: «حاجی جان دمت گرم، کیف کردم!»

 


ویدیو مرتبط :
بمب جدید حاجی فتح‌الله‌زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی شوالیه یا مارادونا؟!/ استپ توپ به سبک فتح الله زاده



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حاجی شوالیه یا مارادونا؟!/ استپ توپ به سبک فتح الله زاده

علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال برای دیدار مقابل الریان به همراه کاروان این تیم به قطر رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران ظهر سه شنبه آخرین تمرین خود را قبل از رویارویی با الریان قطر در چارچوب بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد. علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال هم در این تمرین حضور داشت و در چند صحنه استعداد ناب فوتبالی خود را به رخ کشید!

دیدار دو تیم استقلال و الریان از ساعت 18:50 چهارشنبه برگزار خواهد شد./خبرآنلاین