ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح الله زاده می رود قلعه نویی می آید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فتح الله زاده می رود قلعه نویی می آید

همزمان با خبر خدا حافظی حاجی از جمع پسران آبی پایتخت، اخبار جدی درباره مذاکرات قلعه نویی و هیئت مدیره استقلال هم به گوش می رسد.

ستقلال تهران  فردا در حالی به مصاف نسف قارشی می رود که پس از بازگشت تیم از ازبکستان، به احتمال زیاد دیگر نه مربیان، نه بازیکنان و نه اهمه مهمتر مدیرعامل این تیم، وضعیت مشخصی نخواهند داشت.

آن گونه که منابع آگاه خبر داده اند، در روزهای گذشته تمامی وسایل اتاق فتح الله زاده از ساختمان باشگاه استقلال خارج شده و با یک دستگاه وانت به محلی دیگر انتقال پیدا کرده است.

خالی شدن اتاق مدیر عامل استقلال یعنی اینکه همه چیز برای رفتن حاجی و جلوس رئیس بعدی بر مسند مدیریت باشگاه آماده است. با توجه به منتفی شدن بحث حضور قلعه نویی در مس، همزمان با خبر خدا حافظی حاجی از جمع پسران آبی پایتخت، اخبار جدی درباره مذاکرات قلعه نویی و هیئت مدیره استقلال هم به گوش می رسد.

با این حساب باید گفت کم تحرکی استقلال در بازار نقل و انتقالات و سکوت و آرامش خبری حاکم بر فضای این تیم، آرامشی قبل از طوفان است.

 

شب گذشته هم  فتح الله زاده و حنیف عمران زاده در مصاحبه هایی که از برنامه 90 پحش می شد به راحتی از احتمال باخت استقلال مقابل نسف قارشی و حذف از مسابقات آسیایی  سخن گفتند تا همه چیز برای یک طوفان در خانه آبی ها مهیا شود.

طوفانی که پس از بازی با نسف قارشی احتمالا با اعلام خبر خداحافظی فتح الله زاده آغاز خواهد شد و پس از آن اگر به آمدن قلعه نویی برسد باید شاهد جدایی بازیکنانی نظیر رحمتی و جباری  و خداحافظی مظلومی از جمع استقلالی ها باشیم./عصرایران


ویدیو مرتبط :
فحش قلعه نویی به هاشم بیک زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد



 

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «متاسفانه به این عادت کرده‌ایم که پس از یک برد حواشی به سراغمان بیاید و این بار حاشیه سازان از قطعیت حضور من در استقلال خبر بدهند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی درباره شایعه مذاکره 6 ساعته خود با علی فتح الله زاده و عقد قرارداد داخلی با استقلال برای حضور در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: «من مدت‌هاست فتح الله زاده را ندیدم ولی برایم قابل پیش بینی بود وقتی یک برد بیاوریم این شایعات منتشر شود.»

وی افزود: «حالا اگر هم با فتح الله زاده دیداری داشته باشم ارتباطی به پیوستنم به استقلال ندارد. من با تراکتورسازی قرارداد قلبی دارم و به تعهدم با این تیم پایبندم.»

قلعه نویی از اظهار نظر درباره احتمال حضورش در فصل آینده در استقلال خودداری کرد و تاکید داشت: «تمام فکر و ذکرم به موفقیت تراکتور سازی است و آن چیزی که در حال حاضر از این تیم می‌بینید هنوز 40 درصد از ایده‌آل‌های من محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم چهره متفاوتی را از نماینده تبریز در لیگ برتر خواهید دید.»