ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال پرچم‌های خود را آماده كنند



 

 

فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال پرچم‌های خود را آماده كنند

 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال پرچم‌های خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

علی فتح الله زاده درباره حفظ سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز در نشستی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد با توجه به امتیازاتی که داشتیم فدراسیون ایران توانست هر چهار سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند.

وی افزود: من از مالزی به هواداران استقلال پیغام می دهم که پرچم های خود را برای تشویق تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. ما کمربندهای خود را برای موفقیت در این بازی ها بسته ایم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: جا دارد از تلاش های کفاشیان و عزیز محمدی و حسن نیت هیات اجرایی AFC تشکر کنم.

فتح الله زاده تصریح کرد: می خواهیم با همه قدرت خود در این رقابت ها شرکت کنیم تا استقلال پس از سال ها به موفقیت برسد.

حضور سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی در آسیا قطعی بود و استقلال نیز امروز به عنوان تیم سوم لیگ برتر در فصل گذشته جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آورد.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار خوب فتح الله زاده برای هواداران استقلال



 فتح الله زاده,اخبار استقلال

اخبار خوب فتح الله زاده برای هواداران استقلال

اخبار استقلال - مدیرعامل استقلال گفت: «مذاکرات خوبی انجام شده و به توافقات مثبتی هم رسیده ایم. در این باره اخبار خوبی برای هواداران داریم.»

به گزارش نامه به نقل از اوج نیوز ، علی فتح الله زاده که پس از اعلام استعفایش در تنها گفتگوی رسانه ای خود در این مدت برای استقلال آرزوی موفقیت کرده بود، پس از چند روز سکوت موضع خود را در برابر مخالفت رسمی اعضا هیات مدیره باشگاه با استعفایش بیان داشت.

فتح الله زاده در این باره بیان کرد: «ابتدا جا دارد بار دیگر درگذشت مادر محترم ریاست هیات مدیره باشگاه را به دکتر نجف نژاد تسلیت بگویم. من روز دوشنبه برای عرض تسلیت به خدمت وی در بابلسر رسیدم و امیدوارم هر چه زودتر او را بار دیگر در سمت های حساسش در مجلس شورای اسلامی و همچنین باشگاه استقلال ببینیم.»

وی ادامه داد: «در این مدت محبت هواداران از یک سو و لطف و حمایت اعضا هیات مدیره از سوی دیگر باعث شد که در این برهه حساس یک تصمیم مهم بگیرم. شاید اگر شرایط استقلال در این مقطع فصل مثل سال های گذشته بود این تصمیم را نمی گرفتم اما از آنجا که باید مهیای حضور در رقابت سخت و نفس گیر با تیم های بزرگ آسیا شویم، بر آن شدم که استقلال را در زمان حیاتی نقل و انتقلات همراهی کنم تا همه تجاربم در این سال ها را برای بستن تیمی قدرتمند تر از فصل گذشته به کار بگیرم.»

مدیرعامل استقلال افزود: «از روز سه شنبه کار جدی و شبانه روزی ما برای جذب نفرات موردن ظر کادر فنی آغاز می شود و به طور حتم تمام تلاشمان را برای تقویت تیم به کار می بندیم. در این باره اخبار خوبی برای هواداران داریم. به شخصه امیدوارم استقلالی در حد قهرمانی در آسیا را مهیای حضور در میدان های داخلی و خارجی کنیم. خدا را شکر مذاکرات خوبی انجام شده و به توافقات مثبتی هم رسیده ایم.»

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که پس از پایان فصل نقل و انتقالات چه برنامه ای دارد و آیا به حضورش در استقلال ادامه می دهد یا نه عنوان کرد: «آینده را آینده مشخص می کند. وظیفه فعلی من این است که استقلال را مطابق درخواست کادر فنی ببندم و به لطف خدا با همکاری ارکان مجموعه و به رغم همه مشکلاتی که بر سر راهمان هست این کار را انجام می دهیم. پس از آن من باشم یا نباشم اهمیتی ندارد بلکه آنچه مهم است آمادگی استقلال برای حضور در فصل جدید مسابقات است. من به عنوان یک هوادار استقلال در روزهای آتی همه تلاشم را  به کار می بندم.»

وی درباره اینکه تکلیف ملی پوشان استقلال که قراردادشان به پایان رسیده است، چه می شود گفت: «ملی پوشان استقلال دلشان با ماست و برای رسیدن به موفقیت در آسیا و تداوم موفقیت در ایران به حضورشان نیاز داریم. هواداران هم نگران نباشند، ما با همه بازیکنان مدنظر کادر فنی تمدید خواهیم کرد.»

استقلال و نوری یک قدم تا امضای قرارداد

پژمان نوری در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار دارد.

به گزارش نامه، پژمان نوری کاپیتان ملوان که گفته می شد با این تیم قرارداددش را تمدید کرده است  در یک قدمی استقلال قرار دارد.

این بازیکن تاکنون چندین جلسه با استقلالی ها برگزار کرده  و توافقات لازم را هم انجام داده اما استقلالی ها به او قول داده اند بلافاصله چک این بازیکن را پاس کرده و در نهایت با او قرارداد امضا کنند.

گفته می شود نوری روز پنجشنبه رسما استقلالی خواهد شد./نامه نیوز