ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده:فصل بعد جای برهانی بازی می‌کنم، بیشتر هم گل می‌زنم



فتح‌الله‌زاده: پول‌هایم مثل آب شور می‌ماند، هرچه به بازیکنان می‌دهم، تشنه‌تر می‌شوند/ فصل بعد جای برهانی بازی می‌کنم، بیشتر هم گل می‌زنم

فتح‌الله‌زاده می‌گوید فصل بعد آرش برهانی به جای او مدیرعامل شود، خودش هم می‌رود در خط حمله استقلال بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی فتح‌الله‌زاده مثل همیشه سعی می‌كند مشكلات را با شوخی و خنده حل كند. ولی وقتی بحث پول می‌شود، برای لحظاتی نمی‌تواند ناراحتی‌اش را پنهان كند. او می‌گوید در حدی كه توانش بوده، پول آورده و درآمدزایی كرده. از این به بعد هم وزارت ورزش باید دست به كار شود تا استقلال به روزهای بحرانی نرسد.

*حاج آقا نكند پول بازیكنان استقلال را گرفته‌اید و با آن خرید و فروش دلار می‌كنید؟

من دلاری نیستم، پلاری هستم! هیچ کس دلار به ما نداده که بخواهد الان برایش بیاید بازداشتم کند.

*ساموئل را هم كه قرار است به پرسپولیس بدهید.

ما یک مذاکراتی داریم انجام می‌دهیم. حالا چند تا تیم دیگر هم ساموئل را می خواهند. ساموئل بازیكن خیلی بزرگی است. خیلی خوب است .

*رویانیان گفته ساموئل را می گیریم و هیچ بازیكنی را هم به استقلال نمی‌دهیم.

احتمالا خیلی پول دارد كه نمی‌خواهد بازیكن بدهد. ما هم می گوییم خدا برکت ، پول بده ، بازیکن مال تو. ما الان واقعا به پول احتیاج داریم! (می خندد)

*برای فروش ساموئل، از رویان دلار می گیرید؟

رویانیان به ما پول بدهد ، رینگیت مالزی بدهد. در این مورد باید صحبت کنیم با ساموئل.

*قهر توسی به چه دلیل بود؟

بلافاصله به توسی گفتیم بیا قراردادت را فسخ کن. به فیفا هم نامه زدیم و گفتیم او غیبت کرده. بازیکن باید رودررو صحبت کند با باشگاه نه اینکه بلندگو بگیرد دستش بیفتد دوره توی شهر که به من پول ندادند.

*قلعه نویی گفته در استقلال بی سابقه است كه كسی 16 هفته بدون یک ریال دریافتی، كار كرده باشد.

واقعا در نوع خودش این یک مدل جدید است. من دارم امسال مدیریت بحران می کنم تا حالا این طوری کار نکرده بودم. از خودم خوشم آمده! ما که یکسری پول دادیم. من دارم این وسط مظلوم واقع می شوم. من که نصف پولم را دادم. 2 میلیاردی که داشتم را دادم. من دارم می برم. 8.5 میلیارد پولسازی کردم ، 2 میلیاردش را پرداخت کردم.

وزارت ورزش هم باید به تعهدش عمل کند. من چک هایم را دادم ، 2 تا از این چک ها هم دست خودم. من چون درآمدزایی کردم، تا نیم فصل پول ها را می دهم. وزارتخانه هم باید فشار بیاورد. ما در آستانه بحرانیم. اگر به بحران بیفتیم بد می شود.

*به حنیف عمران زاده هم كه چک 700 میلیونی داده‌اید.

به حنیف چک دادم و گفتم دیرتر برو بگیر. الان حنیف شده شنگول . چه حالی کرده وقتی رفته. می گوید کل طلبش را یک جا در یک چک گرفته. دیگر صدایش در نمی آید!

*آرش برهانی هم نسبت به بی‌پولی استقلال اعتراض كرده.

برهانی شلوغ می کند. او یک مقداری پول گرفته اما فعلا چون پول ندارم ، نمی توانم باقی اش را بدهم. می گوید شنبه پول می خواهم ولی نمی گوید کدام شنبه. من هم گذاشتم 20 سال دیگر پولش را به او بدهم. آرش پول هایش را بد خرج می کند.

من پول هایم مثل آب شور می ماند ، هرچه به بازیکنان می دهم ، بیشتر تشنه می شوند. می خواهم مدیریت را بگذارم کنار ، بروم بازی کنم. فصل بعد من می شوم بازیکن ، آرش برهانی هم مدیر بشود. بعد او به من پول بدهد ببینم چه کار می کند. تمام پولم را هم یک جا آخر فصل بدهد. به تعداد گل هایی که آرش زده من هم گل می زنم . اگر نزدم اصلا پولم را ندهد. تازه من یکسری از گل هایی که او نزده را هم گل می کنم ، فکر کنم آقای گل بشوم./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خارج از گود - چتر بازی فتح الله زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: جانواریو از اول فصل بازی می‌کند


مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جذب جانواریو گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین اتفاقات این باشگاه صحبت‌های زیر را انجام داد:

 با جانواریو هم که قرارداد بستید؟

گفته بودم که اگر بازیکنی به دفترم بیاید بدون عقد قرارداد بیرون نمی‌رود. یا باید از این طبقه خودش را پایین بیندازد یا قرارداد امضا کند و برود. صبح امروز پس از بازگشت از ترکیه مستقیما از فرودگاه به دفتر باشگاه رفتم و قرارداد این بازیکن را به امضا رساندم. با پیوستن جانواریو تیم ما تقریبا کامل شد. استقلال در ترکیه تمرینات خوب و سنگینی را پشت سر گذاشت و توانست یکی از تیم‌های لیگ برتری ترکیه‌ای را شکست دهد. با این پیروزی همه به دنبال آن هستند که استقلال را بشناسند، چون در ترکیه اسم و رسمی پیدا کرده‌ایم و 2 سال پیش هم گونیا اسپور را هم 2 بر صفر شکست داده بودیم.

‌با پیوستن جانواریو و با توجه به اینکه 7 سهمیه لیگ برتری‌تان را گرفته‌اید باید یک نفر را از فهرست خارج کنید، درست است؟

هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند. باید قلعه‌نویی برگردد و در جلسه با او همه چیز را مشخص کنیم. این مسئله به کادر فنی بستگی دارد و همانطور که می‌دانید من در کار فنی دخالت نمی‌‌کنم چون هنوز هیچ کاری را انجام نداده‌ایم می‌گویند قلعه‌نویی مدیرعامل است. این افتخار من است که در کاری که به من مربوط نمی‌شود، نظارت می‌کنم و دخالتی انجام نمی‌دهم.

جباری چه شد؟

همانطور که گفتم این قضیه را به قلعه‌نویی و امیری سپردم و آنها پیگیر این مسئله هستند. البته باید از جانواریو تشکر کنم که با پیشنهاداتی که داشت، خیلی به ما تخفیف داد و نشان داد که بی‌دلیل در بین هواداران محبوب نیست.

مشکلات مالی حل نشد؟

هنوز پول وزارتخانه نرسیده و شرایط همانگونه است.

می‌گویند کارمندان وزارت ورزش هم چند ماه حقوق نگرفته‌اند؟

من نشنیدم اما وزیر ورزش می‌داند موقعیت من چقدر حساس است و اگر پولی برسد سریع‌تر اقدام می‌کند. البته اسپانسر ما دیر شده و آقای صلاحی نیز تصادف کرده اما قول می‌دهم از آن طرف وقتی پول رسید برای بازیکنان جبران کنم. سابقه ندارد بازیکنان بدون یک ریال پول اینگونه قرارداد ببندند و در این بین قلعه‌نویی و امیری خیلی زحمت کشیدند.

صحبت خاصی ندارید؟

به هواداران اطمینان می‌دهم تیم خوبی را بسته‌ایم و بازیکنانمان را حفظ کرده‌ایم و با روندی که قلعه‌نویی دارد، شاهد یک استقلال هجومی خواهیم بود.