ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده در بیمارستان بستری شد+عکس



علی فتح‌الله‌زاده به دلیل حضور و تحرکات بیش از حد در ارتفاعات شمال غرب تهران در بیمارستان بستری شد.

به گزارش فارس،علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال 5 شنبه گذشته به دلیل حضور در ارتفاعات شمال غرب تهران در حال ورزش کردن دچار فشار قلبی شد که پس از حضور در بیمارستان با توصیه پزشک معالج تحت مراقبت قرار گرفت.

همچنین حال عمومی علی فتح‌الله زاده خوب است و در صورت ادامه روند درمان طی یکی دو روز آینده از بیماسرتان مرخص خواهد شد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در این چند روز به دلیل گرفتگی قلب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و به زودی مرخص خواهد شد.

اخبار,اخبارورزشی, بیماری  علی فتح‌الله‌زاده

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
رسایی : روح الله حسینیان در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی فتح‌الله‌زاده برای پرسپولیسی‌ها روی تخت بیمارستان+عکس



حال عمومی مدیرعامل سابق استقلال رو به بهبودی است تا آنجا که او همچنان برای هواداران پرسپولیس کری می‌خواند.

 علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستانی در غرب تهران بستری است، به احتمال فراوان ظرف دو سه روز آینده می‌تواند بیمارستان را ترک کند.

وی در بخش قلب یکی از بیمارستان‌های غرب تهران بستری است و در روزهای گذشته جمعی از مسئولان سابق باشگاه استقلال و نزدیکان او به ملاقاتش رفتند. همچنین امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال طی تماس تلفنی درباره وضعیت فتح‌الله‌زاده پرس و جو کرده است.

از نکات جالب درباره وضعیت جسمانی فتح‌الله‌زاده سرحالی وی است. او در واکنش به درخواست چند تن از ملاقات کنندگانش با نشان دادن عدد 4 باز هم برای پرسپولیسی‌ها کری خواند.
 

اخبار,اخبار ورزشی, بیماری  علی فتح‌الله‌زاده

اخبار  ورزشی  - ایسنا