ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده به سوئیس رفت



 

 

فتح‌الله‌زاده به سوئیس رفت

 

سرپرست باشگاه استقلال برای حضور در دادگاه بین‌المللی ورزش راهی سوئیس شد.

علی فتح الله زاده برای پیگیری پرونده شرکت آلفا و قراردادی که این شرکت با باشگاه استقلال امضا کرده بود بامداد امروز راهی سوئیس شد.

وی برای اینکه در دادگاه CAS حضور داشته باشد راهی این سفر شده است.

شرکت آلفا از پرسپولیس نیز شکایت کرده است. این دو تیم تعهد داده بودند در تورنمتی شرکت کنند اما این اتفاق رخ نداد و شرکت آلفا از این دو باشگاه شکایت کرد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب فتح الله زاده در سوئیس ترکیده!


مدیر استقلال هافبک سابق و ملی پوش میلان ایتالیا را به عنوان گزینه اصلی جایگزینی آندو تیموریان مطرح کرده است، ادعایی که به هیچ وجه محقق شدنش ممکن نخواهد بود

تماشا: مدیر استقلال که در پنجره نقل و انتقالات از رقیب عقب افتاده این روزها به دنبال جذب یک بازیکن نامدار است تا خشم هواداران خود را کم کند. فتح الله زاده در تازه ترین اقدام نام گنارو گتوسو، هافبک سابق و ملی پوش میلان ایتالیا را به عنوان گزینه اصلی جایگزینی آندو تیموریان مطرح کرده است، ادعایی که به هیچ وجه محقق شدنش ممکن نخواهد بود زیرا «کرگدن» همین چند روز پیش به تیم اف سی سیون سوئیس پیوسته است!



سایت روزنامه سوئیسی نوئه زورخر سایتونگ 25 خرداد خود در گزارشی خبر داده که مسئولان این باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده اند. در گزارش این سایت با اشاره به سابقه این بازیکن از قول کریستین کونستانتین، مدیر اف سی سیون نوشته: «ما به دنبال یک هافبک تدافعی بودیم که پس از بررسی گزینه های مختلف و صحبت با آنها با گتوسو به توافق رسیده ایم.»

سایت باشگاه اف سی سیون خبر عقد قرارداد با این بازیکن را یک روز بعد روی خروجی خود قرار داده است. این سایت با اشاره به کارنامه این بازیکن او را از تاریخ 25 خرداد بازیکن اف سی سیون معرفی کرده.

هافبک ایتالیایی اف سی سیون حتی برای شرکت در تمرینات آماده سازی پیش از فصل تیمش قید استراحت کردن را زد تا کنار تیم جدیدش باشد!