ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت 5 بازیکن سپاهان مقابل السد



 

 

غیبت 5 بازیکن سپاهان مقابل السد

 

سپاهان در شرایطی به مصاف السد قطر می رود که 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد.

تیم سپاهان طبق برنامه برای ساعت 12 ظهر امروز برای تهران پرواز داشت اما پرواز این تیم با تاخیر یک ساعته روبه‌رو شد.

با توجه به این شرایط بازیکنان سپاهان ناهار را در فرودگاه اصفهان صرف کردند. این تیم ساعت 15:30 در تهران در زمین آکادمی فوتبال تمرین دارد و سپس عصر امروز ساعت 18 برای مصاف با السد راهی قطر می شود.

* سپاهان در شرایطی باید بازی برگشت با السد قطر را پیش رو دارد که فابیو جانواریو و ناصحی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین اکبر یامانی هم بازی گذشته اخراج شد و شانس حضور در بازی برگشت را از دست داد.

* در حالی که گفته می شود بوناچیچ سرمربی این تیم فرزاد حاتمی و حسین پاپی را بخشیده اما این دو بازیکن سپاهان را در قطر همراهی نمی کنند. لوکا اعلام کرد این دو بازیکن بعد از این مسابقه می توانند در تمرینات تیم شرکت کنند.

دیدار تیم های السد قطر و سپاهان چهارشنبه برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
تک گل سپاهان به السد (با گرافیک عالی)که بعد به دلیل دو کارته بودن دروازه بان سپاهان بازی 0-3به نفع السد اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با 10 بازیکن/ غیبت دنیزلی و ستاره‌ها



سرمربی , تیم فوتبال پرسپولیس

 

تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم خریدهای پرسروصدایی را انجام داده است، در حالی صبح امروز نخستین تمرینش را برگزار کرد که تنها 10 بازیکن در آن حضور داشتند از ستاره های تازه این تیم تنها یک نفر حاضر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده سازی جهت حضور در لیگ دوازدهم ساعت 9:40 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و فقط 10 بازیکن در آن حضور داشتند.

محسن بنگر، مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان، محمد نوری، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمید علی عسگری و سامان آقازمانی از بازیکنان حاضر در تمرین امروز بودند. به گفته جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس ملی پوشان این تیم 10 روز مرخصی خواهند بود.

زارع پیش از شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران و بازیکنان، گفت: سال گذشته فصل تلخی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که برای فصل پیش رو با تدبیر محمد رویانیان به موقع در یارگیری اقدام کردیم  و توانستیم در خطوطی به بازیکن نیاز داشتیم، بازیکن جذب کنیم. ایمان دارم با این بازیکنان می توانیم انتظارات به حق میلیون ها هوادار را برآورده کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما طبق برنامه سرمربی، تمریناتمان را با محسن عاشوری آغاز می کنیم تا زمانی که سرمربی از مرخصی برگردد. امیدوارم بتوانیم عقب ماندگی خود را در تمرینات با تدبیر محسن عاشوری جبران کنیم.

* برای شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تدارک ویژه ای دیده شده بود. مسئولان این باشگاه در ابتدای تمرینات گوسفند قربانی کردند و بازیکنان از زیر قرآن رد شدند.

* یک گروه موسیقی از نیروی دریایی برای مراسم امروز در ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند و به اجرای چند آهنگ پرداختند.

* محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در تمرینات امروز غایب بود. ضمن اینکه هنوز تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص نشده است.

* محسن بنگر، بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس همانطور که قبلا اعلام کرده بود شماره 6 تیم پرسپولیس را برای خود انتخاب کرده است.

* پلاکارد بزرگی با مضمون تبریک مبعث رسول اکرم (ص) و همچنین شروع دوازهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه درفشی فر نصب شده است.

* حدود 100 هوادار در تمرینات امروز حاضر شدند...../مهر