ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیاثی: پنالتی استقلال درست بود


کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: فغانی به درستی در نیمه دوم به سود استقلال پنالتی گرفت.

خبرگزاری فارس: رضا غیاثی در خصوص قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌هایش در نیمه دوم فینال جام حذفی گفت: مهمترین صحنه بازی در نیمه دوم صحنه اعلام پنالتی به سود استقلال بود. در این صحنه حدادی‌فر مرتکب خطا شد و فغانی به درستی اعلام پنالتی کرد.

وی درباره اعتراض استقلالی‌ها در اواخر بازی به خطا روی علیرضا رمضانی افزود: روی این صحنه شک دارم. به نظرم اگر فغانی سخت‌گیرتر بود می‌توانست دومین پنالتی را برای استقلال بگیرد.

غیاثی تصریح کرد: در این بازی نکات جالبی می‌بینیم. مربی که خودش بازیکن تیم ملی بود و حتی سایر بازیکنان در زمین آموزش درستی ندیدند و هر بار بعد از سوت داور اعتراض می‌کنند. البته عامل اصلی این مسئله خود داوران هستند را که اگر با هم متحد باشند و این اعتراض‌ها با کارت و به صورت هماهنگ جریمه کنند دیگر کسی دیگر به خودش اجازه نمی‌دهد این همه اعتراض کند.

وی درباره اینکه نمره او به قضاوت فغانی در 90 دقیقه بازی چه بوده، افزود: من هیچ گاه در کارشناسی‌هایم نمره نمی‌دهم. صرف‌نظر از قضاوت فغانی باید بگویم او پخته‌تر و باتجربه‌تر از قبل شده و در دادن اخطار عجله نمی‌کند. فغانی این روزها پخته‌تر شده و با تدبیر قضاوت می‌کند. شاید در برخی صحنه‌ها با قضاوت و سوت‌های فغانی هم عقیده نباشم اما حق را به او می‌دهم چرا که فغانی به روزتر است و کلاس‌های داوری را مرتب طی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
اعلام پنالتی نادرست برای استقلال و هدر رفتن پنالتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایت: صحنه پنالتی استقلال درست نبود


رئیس دپارتمان داوری فدراسیون تأکید کرد که از اول هم محسن ترکی انتخاب فدراسیون برای بازی دربی بوده است.

خبرگزاری میزان: مسعود عنایت در خصوص داوری دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: به طور کلی داوری این بازی مشکلی نداشت و خوب بود. اما در صحنه‌ای که برای استقلال اعلام پنالتی شد، می‌شد که از از این تصمیم صرف‌نظر کرد. محسن مسلمان با بازیکن استقلال برخوردی داشت اما نمی‌توان به صراحت گفت که این صحنه پنالتی بوده است.

وی درخصوص سپردن قضاوت دربی 82 به محسن ترکی و سپردن آن به داوران دیگر خاطرنشان کرد: از اول هم انتخاب ما محسن ترکی بود. هر داور دیگری هم در ایران بود و یا قضاوت نداشت، این بازی را به ترکی می‌سپردیم و هیچ گزینه دیگری نداشتیم.