ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غلبه وردربرمن با یک گل بر کلن


در بازی آغازین هفته نهم بوندس‌لیگا، وردربرمن در برابر کلن قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: در دیدار آغازین هفته نهم بوندس‌لیگا ،وردربرمن در حضور 42100 نفر هوادار  خودی در برابر کلن قرار گرفت و با نتیجه 1 بر صفر بازی را در مقابل میهمان واگذار کرد.

این دیدار که بین برمن ته جدولی و کلن برگزار می شد با تک گل آنتونی یجا در دقیقه 59 به سود کلن خاتمه یافت .


ویدیو مرتبط :
گل های بازی وردربرمن 2-1 دورتموند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خانگی یونایتد مقابل استوک / رئال مادرید در مجموع با 9 گل بر کرنیا غلبه کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - پیروزی خانگی یونایتد مقابل استوک

منچستریونایتد موفق شد در دیداری حساس و نفس گیر، 2-1 از سد استوک سیتی عبور کند. .

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس فان خال در یک دیدار حساس خانگی موفق شدند به سختی از سد استوک سیتی عبور کنند و فاصله ی خود با صدرجدول و همچنین حضورشان در رده ی چهارم را تضمین کنند. بازی در نیمه ی اول با برتری منچستریونایتد همراه بود.

آنها از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 17، آسمیر بگوویچ روی فشار خوب بازیکنان یونایتد اشتباه بدی انجام داد و توپ را به فان پرسی پاس داد، مهاجم هلندی توپ را به هم تیمی اش اره‌را داد ولی هافبک اسپانیایی در حالی که فضای بسیار خوبی برای گلزنی داشت، توپ را به آسمان کوبید.

4 دقیقه بعد، روی سانتر بسیار خوب خود اره‌را و ضربه ی سر دقیق فلینی، یونایتد موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. سپس در دقیقه 39، این استوک بود که روی شوت دقیق و زیبای انزونه، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. تا پایان نیمه ی اول، یونایتد یک موقعیت عالی دیگر داشت که با واکنش خوب بگوویچ همراه شد.

نیمه ی دوم با برتری یونایتد همراه بود و خوان ماتا موفق شد با یک شوت فنی، دوباره یونایتد را پیش بیندازد. حملات استوک تا پایان بازی به نتیجه نرسید و البته دخیا نقش بزرگی در این میان ایفا کرد. در ثانیه پایانی بازی نیز این مدافع منچستر بود که توپ را از روی خط بازگرداند تا استوک با وجود شایستگی، به گل تساوی دست پیدا نکند.

بازی با نتیجه 2-1 به نفع یونایتد به پایان رسید تا شیاطین سرخ با 25 امتیاز، حضورشان در رده ی چهارم را قطعی کنند و استوک سیتی، با 15 امتیاز در رده ی سیزدهم باقی ماند.

در دیگر بازی ها نتایج زیر حاصل شد:
سوانسی 2-0 کوئینزپارک رنجرز
کریستال پالاس 0-1 استون ویلا
وست بروم 1-2 وستهم
برنلی 1-1 نیوکاسل

-----------------------------

جام حذفی اسپانیا
رئال مادرید در مجموع با 9 گل بر کرنیا غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید در دیدار برگشت جام حدفی اسپانیا، موسوم به کوپا دل ری به مصاف کرنیا رفت.

در این دیدار کارلو آنجلوتی بیشتر از بازیکنان نیمکت نشین استفاده کرده بود تا ستارگانی چون رونالدو و بنزما به استراحت بپردازند.

در نهایت رئال مادرید با نتیجه 5 بر صفر و در مجموع 9 بر یک بر حریف گمنام خود غلبه کرد و راهی مرحله بعد شد.

برای رئال مادرید در این خامس رودریگز در دقیقه 16، 33 و ایسکو در دقیقه 32 و خاویر هرناندز در دقیقه 61 و گل به خودی بازیکن کرنیا در دقیقه 78 گلزنی کردند.

رئال مادرید با این نفرات بازی را آغاز کرد:

رئال مادرید: پاچئو؛ واران، ناچو، کوئنترائو، آربلوا؛ خدیرا، رودریگز، ایسکو، ایارا، مدران؛ چیچاریتو
سیستم:2-4-4

در دو بازی دیگر این نتایج به دست آمد:
آلاوز صفر - اسپانیول 2
آلکویانو یک - بیلبائو یک