ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غافلگیری مسی با بدل رونالدینیو(+عکس)




 اخبار ورزرشی - غافلگیری مسی با بدل رونالدینیو

این فرد که رابینسون اولیویه‌را نام داشت، پس از این اتفاق گفت: زمانی که مسی مرا دید شوکه شد، چون فکر می‌کرد من رونالدینیوی واقعی هستم.

جلسه تمرینی روز چهارشنبه تیم ملی آرژانتین با اتفاق جالبی همراه شد که لبخند را روی لبان مسی و یارانش نشاند.

به گزارش تسنیم، در جلسه تمرین روز چهارشنبه تیم ملی آرژانتین فردی به داخل زمین چمن هجوم برد و برای مدت کوتاهی توانست خود را به لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته برساند. این فرد که شباهت زیادی به رونالدینیو، هم‌تیمی برزیلی پیشین مسی در بارسلونا داشت و حتی پیراهن او در تیم اتلتیکومینیرو را هم به تن کرده بود، کاپیتان تیم ملی آرژانتین را غافلگیرد کرد.

آرژانتینی‌ها که به چند گروهی تقسیم شده بودند، مشغول انجام نرمش‌های سبک بودند که جلسه تمرینی آنها به خاطر یک اتفاق غیرمنتظره متوقف شد. گروهی از هواداران مشتاق از فنس‌‌های اطراف زمین بازی بالا رفتند و به سمت قهرمانان خود هجوم بردند تا با آنها دست بدهند و امضای بگیرند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,   لیونل مسی, بدل رونالدینیو

 
در این بین یک فرد با پیراهن رونالدینیو در اتلتیکو مینیرو به سمت مسی رفت. مسی در ابتدا تصور کرد که آن فرد رونالدینیوست که برای دیدن او به محل تمرینات آلبی سلسته در شهر بلو هوریزنته رفته است اما وقتی به او نزدیک‌ شد، متوجه اشتباه خود شد.

این فرد که رابینسون اولیویه‌را نام داشت، پس از این اتفاق گفت: زمانی که مسی مرا دید شوکه شد، چون فکر می‌کرد من رونالدینیوی واقعی هستم. مسی به من گفت لازم نبود که از فنس‌ها بالا بروم و به زمین بازی حمله کنم تا او را ببینم. او گفت: «چرا برای دیدن من می‌دوی؟» وقتی مسی دستم را گرفتم روی زانوهایم افتادم. لحظه‌ای احساسی بود.

بدل رونالدینیو ادامه داد: من اصلاً‌ چنین برنامه‌ای نداشتم. هدفم فقط این بود که دست مسی را بگیرم، چون آن تنها فرصتی بود که من می‌توانستم او را از نزدیک ببینم. دستم به خاطر بالا رفتن از فنس‌ها خونی شده بود اما دیدن مسی از نزدیک ارزشش را داشت.

رابینسون اولیه‌ویرا در پاسخ به این سؤال که میان مسی و رونالدینیو کدامیک را ترجیح می‌دهد، گفت: البته که رونالدینیو!
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
غافلگیری به سبک رونالدینیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو


ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا برای هم‌تیمی برزیلی پیشین خود هدیه‌ای ویژه فرستاد.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی روز گذشته (دوشنبه) برای رونالدینیو، مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا یک هدیه ویژه فرستاد.

مسی که در فاصله سال‌های 2004 تا 2008 با رونالدینیو هم‌تیمی بود و البته در آن دوران برخلاف این روزها که مرد شماره یک بارساست، زیر سایه ستاره برزیلی کاتالان‌ها قرار داشت، برای بازیکن حال حاضر فلومیننزه پیراهن خود را با امضایش فرستاد.

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو

عکس: هدیه ویژه مسی برای رونالدینیو

مسی روی این پیراهن با دستخط خود این جمله را نوشته است: برای دوستم «رونی» از صمیم قلب. بهترین آرزوها را برایت دارم.»

ستاره آرژانتینی بارسلونا تصویری از پیراهنش که در حال امضای آن است را در شبکه‌های اجتماعی گذاشته تا اهالی دنیای فوتبال از این موضوع که رابطه میان او و هم‌تیمی سابقش همچنان صمیمانه است، مطلع کند.