ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: رونمایی از پیراهن قهرمانی پرسپولیس


مسوولان پرسپولیس تمام تدارکات لازم برای قهرمانی احتمالی این تیم در بازی برابر راه آهن را دیده اند و مهمترین مساله مطمئنا پیراهن قهرمانی است.

ورزش سه: مسوولان پرسپولیس تمام تدارکات لازم برای قهرمانی احتمالی این تیم در بازی برابر راه آهن را دیده اند و مهمترین مساله مطمئنا پیراهن قهرمانی است.

مسوولان پرسپولیس با توجه به قهرمانی این تیم در هفته پایانی و بازی برابر راه آهن تدارک طراحی پیراهن را دیدند و طبق هماهنگی به عمل آمده قرار است پیراهن این تیم در جشن قهرمانی با شماره 24 و با شعار به عهدی که با تو بستیم پایبند بودیم در آن حضور یابند.

پرسپولیسی ها بعد از درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان شماره 24 خود، عهد کرده بودند با قهرمانی به کار خود در لیگ پانزدهم پایان دهند تا روح او را شاد کنند و باید دید در پایان 90 دقیقه برابر راه آهن موفق به انجام این اتفاق خواهند شد یا خیر.

نکته دیگر که در طراحی این پیراهن به چشم می خورد، ستاره روی آن است. پرسپولیسی ها به مناسبت دهمین قهرمانی خود در لیگ می توانند همانند تیم های اروپایی یک ستاره روی پیراهن خود قرار دهند و این اتفاق در صورت قهرمانی این تیم در لیگ پانزدهم رخ خواهد داد و به همین منظور توسط طراحان مدنظر قرار گرفته است.

رونمایی از پیراهن قهرمانی پرسپولیس +عکس


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از پیراهن های جدید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم ؛ عکس




اخبار ورزشی - رونمایی از پیراهن های جدید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم ؛ عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید با پیراهن های شرکت ماکرون حضور خواهد یافت. طرح های اولیه شرکت ماکرون را در زیر می بینید که هنوز به تایید نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - جام نیوز