ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: دو بنده کشتی گیر ایرانی در آمریکا


کشتی دنیا از سال 2011 بود که محو قدرت و هنرنمایی یک کشتی‌گیر آمریکایی شد. جردن باروس در آن سال با غلبه بر دنیس چارگوش روس خودش را به عنوان یک پدیده معرفی کرد.

پارسینه: کشتی دنیا از سال 2011 بود که محو قدرت و هنرنمایی یک کشتی‌گیر آمریکایی شد. جردن باروس در آن سال با غلبه بر دنیس چارگوش روس خودش را به عنوان یک پدیده معرفی کرد.

باروس حالا دیگر پدیده نیست چرا که از آن موقع تا کنون فقط دو بار شکست خورده و هر بار که به مسابقات جهانی و المپیک رفته صاحب مدال شده. 5 مدال جهان و المپیک در این سال‌ها افتخاراتی بوده که این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی به دست آورده.
 
کشتی‌گیری با فیزیک بدنی عالی و سرعت عمل استثنایی که دو بار در فینال مسابقات جهانی 2011 و المپیک 2012 لندن با غلبه بر صادق گودرزی به مدال طلا رسید.
 
اینها را گفتیم تا به اینجا برسیم که حالا یک نوجوان کشتی دوست آمریکایی در حالیکه خیلی‌ها حتی در ایران به دنبال دوبنده جردن باروس هستند، دوبنده‌های کشتی صادق گودرزی را به تن کرده است.

عکس: دو بنده کشتی گیر ایرانی در آمریکاعکس: دو بنده کشتی گیر ایرانی در آمریکا
 
این نوجوان در حالی ‌که هموطنش جردن باروس در دنیا کشتی‌گیر درجه یک است و خیلی‌ها آرزوی دیدن این کشتی‌گیر را از نزدیک دارند، دوبنده‌های دارنده چهار مدال جهان از ایران را به تن کرده و با آنها عکس یادگاری گرفته است.


ویدیو مرتبط :
حرکت بسیار جالب کشتی گیر آمریکایی روی کشتی گیر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ «جردن باروفس» و همسرش در کنار کشتی‌گیر ایرانی




اخبار ورزشی - عکس/ «جردن باروفس» و همسرش در کنار کشتی‌گیر ایرانی

جردن باروفس، کشتی گیر سرشناس و قهرمان المپیک لندن از کشور آمریکا به همراه همسرش در حاشیه این مسابقات با “مسعود اسماعیل پور”، آزادکار کشورمان عکس یادگاری گرفته اند

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در حالی از امشب در شهر لس آنجلس آمریکا آغاز می شود که برخی از کشتی گیران سرشناس دنیا در حاشیه آن با یکدیگر دیداری تازه می کنند.

به گزارش پیام نو، جردن باروفس، کشتی گیر سرشناس و قهرمان المپیک لندن از کشور آمریکا به همراه همسرش در حاشیه این مسابقات با “مسعود اسماعیل پور”، آزادکار کشورمان عکس یادگاری گرفته اند که این عکس در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده است و از سوی یکی از علاقه مندان بر روی صفحه فیس بوک “مسعود اسماعیل پور” اشتراک گذاری شده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی کشتی آزاد آمریکا

اخبار ورزشی -  پیام نو