ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکسی از قلیان کشیدن ستاره جوان فوتبال انگلیس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رحیم استرلینگ باز هم در حال کشیدن قلیان شکار شده است.

ستاره جوان باشگاه منچستر سیتی در حال کشیدن قلیان دیده شده است. این ستاره جوان و 22 ساله، پیش از زمانی که در لیورپول بود م چند عکس با قلیان داشت.

او حتی گاها در حال استعمال ماده مخدر «گاز خنده» هم دیده شده و بارها جریمه شده است. لیورپول با ستاره جوان خود چند باری کنار آمد و چیزی نگفت، باید دید آیا منچستر سیتی هم با این جوان حاشیه‌ساز کنار می‌آید یا با او برخوردی جدی می‌کند.

او گران‌ترین انتقال بین تیم‌های لیگ برتری است و اگر با همین روش به زندگی خود ادامه بدهد، قطعا منچستر سیتی را از پرداخت این همه پول پشیمان خواهد کرد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
از گلایه های مجتبی جباری از فوتبال ایران تا قلیان کشیدن بازیکنان فوتبال و نظر خداد عزیزی درباره آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی از ستاره سابق فوتبال ایران در کنار قلیان!



اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا نیکبخت

در چند سال گذشته تعداد فوتبالی های قلیانی رو به افزایش بوده است.

علیرضا نیکبخت واحدی که معمولا عکس هایی در حال تمرین منتشر می کند، این بار عکسی جنجالی منتشر کرده است. در این عکس کنار نیکبخت یک قلیان دیده می شود.

 

البته او دیگر یک فوتبالیست حرفه ای نیست اما به عنوان چهره ای ورزشی، در جامعه شناخته می شود. در چند سال گذشته موضوع قلیانی بودن فوتبالی ها به صورت جدی تر مطرح شده و حتی بعضی از مربیانی که بازیکنان شان را از کشیدن آن منع می کنند، خودشان در سفره خانه های مختلف دیده شده اند.

 

اخیرا خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی هم فاش کرد که نزدیک به 98 درصد فوتبالیست ها قلیان می کشند. حتی بعضی از چهره های فوتبال سفرخانه دارند و از این طریق درآمدزایی می کنند.

اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا نیکبخت

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین