ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی پیام تبریک به علی کریمی را تکذیب کرد!



 

اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: «بنده هیچ پیغام تبریکی نداده ام. اینستاگرامی هم که پیام را منتشر کرده متعلق به بنده نیست.»

به گزارش جام نیوز، پس از برنامه دوشنبه شب 90 و انتخاب کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن ایران در دو دهه اخیر، در اینستاگرام منتسب به دایی پیام تبریکی منتشر شد.

بر همین اساس اکثر رسانه ها این خبر تبریک را از قول دایی منتشر کرده بودند. در این پیام دایی بی آنکه نامی از کریمی بیاورد، تبریک گفته بود.

 دایی اما این موضوع را تکذیب كرده و گفت: «بنده اینستاگرام دارم ولی این پیغامی که منتشر شده از طرف من نبوده است. بنده هیچ پیغام تبریکی نداده ام. اینستاگرامی هم که پیام را منتشر کرده متعلق به بنده نیست.»

وی در ادامه تاكید كرد: «صفحه شخصی من را خیلی ها می شناسند. امیدوارم دوستان رسانه ای در این زمینه دقت بیشتری به خرج بدهند.»


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
حرف های بسیار شنیدنی علی کریمی درباره علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک تولد علی دایی به فاطمه معتمدآریا+عکس



 پیام تبریک تولد علی دایی به فاطمه معتمدآریا+عکس

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در یکی از تازه ترین پستهایی که در صفحه اجتماعی اش قرار داده هفتم آبان ماه سالروز تولد فاطمه معتمدآریا را به این هنرمند تبریک گفته و البته طعنه ای هم زده به دوران ممنوع الکاری این بازیگر سینما. دایی نوشته است: «تو فراموش نمیشوی حتی اگر بخواهند که نباشی ... تولدت مبارک بانو...

پیام تبریک تولد علی دایی به فاطمه معتمدآریا

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در یکی از تازه ترین پستهایی که در صفحه اجتماعی اش قرار داده هفتم آبان ماه سالروز تولد فاطمه معتمدآریا را به این هنرمند تبریک گفته و البته طعنه ای هم زده به دوران ممنوع الکاری این بازیگر سینما. دایی نوشته است: «تو فراموش نمیشوی حتی اگر بخواهند که نباشی ... تولدت مبارک بانو...»

منبع:شبکه ایران