ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی انصاریان به علت حمایت از فیروز کریمی توسط وی اخراج شد



 

علی انصاریان به علت حمایت از فیروز کریمی توسط وی اخراج شد

 

در تمرین شاهین بوشهر که تمام بازیکنان اعتصاب کننده به تمرین بازگشتند اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش جام نیوز، علی انصاریان مدافع تیم در تمرین شاهین بوشهر گفت که اگر این بازیکنان به تمرین بازگردند من دیگر در این تیم نیستم که بعد از گفتن این جملات فیروز کریمی، علی انصاریان را اخراج کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد.

جالب است بدانید که فیروز کریمی پیش از این گفته بود که تمرین شاهین یا جای اوست یا جای معترضین.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه شاهین بوشهر اعلام کردند به دلیل اینکه علی انصاریان در گذشته علیه باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرده 5 میلیون تومان این بازیکن را جریمه کرده‌ و تذکر کتبی همراه با درج در پرونده هم برایش در نظر گرفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر با تایید خبر اخراج علی انصاریان از تیم فوتبال این باشگاه، اظهار داشت: «پس از آنکه بازیکنان معترض امروز به تمرینات تیم بازگشتند، انصاریان از این موضوع ناراحت و عصبانی شد. او که موقعیت خود را در تیم شاهین در خطر می دید شروع به توهین به بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه کرد که بلافاصله با تصمیم کادر فنی از تیم اخراج شد.»


ویدیو مرتبط :
شفاف سازی جنجالی کمالوند از علت بیکاری فیروز کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی از استیل آذین اخراج شد



 

 

 

جام حذفی اسپانیا/ شب دلهره برای بارسا فرارسید

 

با تشخیص علی پروین

علی کریمی از استیل آذین اخراج شد

علی کریمی که به عنوان بازیکن و مهمان ویژه و به دعوت باشگاه الاهلی برای دیدار این تیم برابر میلان ایتالیا به امارات سفر کرده بود، یک روز پس از حضور در این دیدار از سوی کادر فنی استیل آذین و علی پروین از این تیم اخراج شد.

صادق درودگر سرپرست تیم فوتبال استیل آذین عصر امروز دوشنبه ضمن تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه این بازیکن بدون اجازه کادر فنی و علی پروین، رئیس سازمان فوتبال استیل آذین تیم الاهلی را در دیدار برابر آث میلان همراهی کرده است و به همین دلیل با تصمیم کادر فنی و تایید علی پروین، کریمی به دلیل غیبت غیر موجه در تمرینات در اختیاز باشگاه قرار گرفت تا تصمیمات لازم درباره ایشان اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین با درخواست کادر فنی و علی پروین، باشگاه استیل آذین قصد دارد در نامه ای اعتراض آمیز به باشگاه الاهلی، خواستار توضیحات بیشتر درباره نقض قانون توسط این باشگاه در خصوص گفت وگو با علی کریمی و دعوت از این بازیکن برای حضور در این دیدار دوستانه بدون هماهنگی با باشگاه فعلی این بازیکن شوند.

درودگر ادامه داد : این نامه بزودی تنظیم و به این باشگاه اماراتی ارسال خواهد شد و در صورت عدم پاسخ مناسب از سوی مدیران الاهلی از طریق مراجع بالاتر این موضوع را پیگیری خواهد شد. باشگاه استیل آذین این موضوع را از مراجع قانونی و حقوقی به شدت پیگیری خواهد کرد.