ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیدوستی: باید گل‌های بیشتری می زدیم


سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است تیمش شایسته زدن گل های بیشتری مقابل هند بود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است تیمش شایسته زدن گل های بیشتری مقابل هند بود.

 "حمید علیدوستی" در نشست خبری پس از بازی مقابل هند اظهار کرد: تیم هند در بازی اول خود موفق شده بود حریفش را با پنج گل شکست دهد و چون بازی های نهایی نوجوانان آسیا در کشور هند برگزار می شود، این تیم برنامه ریزی خوبی کرده تا قدرتمند ظاهر شود.

وی افزود: بازیکنان ما بازی خوبی در این مسابقه به نمایش گذاشتند و شایستگی زدن گل های بیشتر را نیز داشتند.

وی در خصوص اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی تحت فشار قرار می گیرد، بیان کرد: وقتی سه بازی پشت سر هم به فاصله شش روز داریم، باید با تدبیر وارد میدان شویم و کنترل شده بازی کنیم تا برای بازی پس فردا نیز انرژی داشته باشیم. به همین دلیل در دقایق پایانی بازی به دنبال کنترل بازی بودیم.

علیدوستی خاطرنشان کرد: هدف کوتاه مدت تیم ما، صعود از این گروه بود و یک هدف بلند مدت هم برای مرحله نهایی داریم که برای رسیدن به این هدف، باید بازی های تدارکاتی بین المللی زیادی داشته باشیم تا با آمادگی روحی و روانی بیشتری در مرحله نهایی حاضر شویم.

"نیکولای آدام" سرمربی تیم فوتبال نوجوانان هند نیز پس از بازی، ضمن تبریک صعود ایران به مرحله نهایی گفت: به هیچ وجه از کیفیت بازی راضی نبودم و فقط در 20 دقیقه پایانی بازی، فوتبال خوبی ارائه دادیم و امیدوارم در بازی بعدی، بهتر ظاهر شویم.

وی افزود: امروز تیم ایران هم خوب بازی نکرد و دلیل باخت امروز ما، بازی بد خودمان بود و در مقابل بحرین بسیار قوی ظاهر شده بودیم.

وی تاکید کرد: هیچگونه پاسکاری خوبی از تیمم در این بازی ندیدم و توپ بیشتر در هوا بود و باید در دیدار مقابل لبنان جبران کنیم.

سرمربی نوجوانان هند در خصوص مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا گفت: هنوز بازی های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا را ندیده ام و نمی توانم آینده را پیش بینی کنم .

دیدار نوجوانان ایران و هند، امروز (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز برگزار شد که این بازی با برتری سه بر صفر ملی پوشان ایرانی همراه بود.


ویدیو مرتبط :
ما سینه زدیم، بی صدا باریدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: باید 3 گل به استقلال می‌زدیم



رویانیان: به پرسپولیس امیدوار شدم/ باید 3 گل به استقلال می‌زدیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم 3 گل به استقلال بزنیم.

محمد رویانیان در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: در 5 هفته گذشته بازیکنان ما از لحاظ روحی - روانی کمی دچار مشکل شده بودند اما در دربی خوب ظاهر شدند و بازی تقریبا قابل قبولی به نمایش گذاشتند. این در شرایطی است که به بازیکنان ما لقب‌های مختلفی دادند و این موضوع کمی تمرکز آنها را به هم ریخت.

وی در خصوص عملکرد ژوزه گفت: ژوزه تحت فشار کارش را آغاز کرد و این اتفاق از همان بازی اول افتاد اما در حال حاضر شناخت بیشتری از تیم پیدا کرده و ما هم از ایشان حمایت می‌کنیم. روز گذشته دیدید که بهتر از قبل بودیم و اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم استقلال را با اختلاف 2 یا 3 گل می‌بردیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: این بازی نوید بخش روزهای خوب پرسپولیس در آینده بود. امیدوارم تیم با یکدلی و کنار زدن حواشی‌ و افرادی که دوست ندارند پرسپولیس ‌موفق شوند در هفته‌های آینده به نتایج دلخواه برسد. همچنین امیدوارم هواداران، باهوش باشند و اجازه ندهند برخی به تیم ضربه بزنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای  این دیدار گفت: اتفاقات حاشیه‌ای که در دربی افتاد به ضرر تیم ما تمام شد در حالی که فکر می‌کنم افرادی که دست به این کار زدند استقلالی و پرسپولیسی نبودند. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

رویانیان در پایان گفت: اینکه می‌گویند قرار است ژوزه اخراج شود شایعه است. باید کمک کنیم با وجود برخی کارهای تحریک آمیز پرسپولیس به نتایج خوب برسد. برخی‌ دنبال حاشیه سازی هستند و نباید به آنها اجازه دهیم در پرسپولیس رخنه کنند./فارس