ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عزیزمحمدی: آل‌اشپورت 3هزار توپ رایگان به ما داده است/ فسخ قرارداد خسارت دارد



شرکت آل‌اشپورت,کیفیت توپ‌های لیگ برتر,نتایج لیگ برتر

تاییدیه فیفا در سال 2007 گرفته شده نه تولید توپ‌ها
عزیزمحمدی: آل‌اشپورت 3هزار توپ رایگان به ما داده است/ فسخ قرارداد خسارت دارد

رئیس سابق سازمان لیگ گفت: شرکت آل‌اشپورت 3 هزار توپ رایگان در اختیار ما قرار داده است.

عزیزمحمدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه مربیان و بازیکنان نسبت به کیفیت توپ‌های لیگ برتر معترض هستند و گفته می‌شود قرارداد این توپ‌ها در زمان او بسته شده است، عنوان کرد: در گذشته هر باشگاهی برای خود توپ‌هایی داشت و در استان‌ها در ابتدای بازی توپی را می‌آوردند تا داور تایید کند و پس از آن هنگامی که توپ به اوت می‌رفت از توپ‌هایی استفاده می‌کردند که به نفع خودشان است. به همین دلیل ما باید از توپ‌های یکدست برای مسابقات استفاده می کردیم.

وی ادامه داد: پیشنهادهای مختلفی در این زمینه وجود داشت. ما مارک نایک را نمی‌توانستیم بیاوریم زیرا با شرکتی که این توپ‌ها را می‌زند نمی‌توانیم قرارداد ببندیم. آدیداس هم راضی نبود که توپ‌های رایگان در اختیار ما قرار دهد. ما برای درآمدزایی باشگاه‌ها قراردادی را با آل‌اشپورت امضا کردیم که امسال تعداد 1500 توپ رایگان برای لیگ برتر و 1500 توپ رایگان به لیگ دسته اول در اختیار ما قرار دهد.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال تاکید کرد: هر جا که بخواهیم این توپ‌ها را تهیه کنیم 300-400 هزار تومان هزینه خواهد شد و اگر بخواهیم 3000 توپ را حساب کنیم بالغ بر 600 میلیون خواهد شد. این توپ‌ها مورد تایید کمیته داوران و چند جای دیگر قرار گرفته بود. به هر حال هر توپی را که بیاوریم در ابتدا ایراداتی را خواهند گرفت. ممکن است از هر 100 توپ یکی ایراد داشته باشد.

عزیزمحمدی یادآور شد: در قرارداد ما آمده است که اگر توپ‌ها مشکلی داشتند تعویض شوند. ما سال گذشته از توپ‌هایی استفاده کردیم که در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود اما به علت مشکلات ورزشگاه‌هایمان با مشکلاتی روبرو بودیم و گفتیم که با وجود چنین مسائلی به گذشته بازگردیم. این توپ‌ها در لیگ 2 فرانسه و لیگ 2 آلمان با رنگ فسفری مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ما به علت رنگ مشابه با زمین چمن از رنگ نارنجی استفاده کردیم.

وی در مورد اینکه برخی مربیان معتقدند این توپ‌ها در سال 2007 تولید شده است خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که توپ‌ها در سال 2007 تولید شده باشد بلکه تاییدیه فیفا در این سال گرفته شده است. این توپ ها 40 روز پیش تولید شده نه اینکه در سال 2007  این توپ ها تولید شده باشد و مورد تایید فیفا است اگر اینگونه باشد که هفت سال پیش تولید شده باشد یعنی در این مدت مورد استفاده قرار نمی گرفته و باید پوسیده باشد و با یک ضربه بترکد.

رئیس سابق سازمان لیگ گفت:‌ متاسفانه هر کسی که بخواهد در کشورمان خدمت کند او را زیر سوال می‌بریم. شرکت لژیا قرار بود چند سال پیش به اندازه 400 هزار دلار به ما پیراهن های تیم ملی را بدهد. به جای اینکه از ایتالیا و جاهای دیگر بیاید از میدان منیریه این لباس‌ها را تولید می‌کردند. حالا شرکت آل‌اشپورت یک سال یک میلیون دلار لباس رایگان در اختیار ما قرار می‌دهد و با او اینگونه برخورد می‌کنیم. این شرکت لباس های پرسپولیس و استقلال را رایگان در اختیار آنها قرار می داد. اگر دوستان می‌توانند به این تعداد توپ رایگان بیاورند حاضریم این قرارداد را فسخ و با برند بهتری قرارداد ببندیم.

وی افزود: زمانی که آقایان این انتقادها را می‌کنند اگر با شکایت آل‌اشپورت روبرو شوند باید به آن جواب بدهند. نمی‌توان بی مورد یک برند را زیر سوال برد. شرکت آل‌اشپورت توپ‌های رایگانی را در اختیار ما قرارداده و بعد از آن هم اعلام کرده با 40 درصد مبلغ قرارداد توپ‌ها را بخرند. برای رنگ توپ‌ها هم مشکلی ندارد و اگر باشگاه‌ها نسبت به این موضوع معترضند می‌توانند برای 40-50 روز آینده که توپ‌ها مجدد تولید می‌شود رنگ دیگری را درخواست کنند البته اگر مربیان باز نگویند این توپ‌ها برای هشت سال پیش بوده است./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120- فسخ شدن قرارداد اسپاهیچ با لورکوزن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: نمی‌دانم چرا مسئولان دست از سر توپ آل‌اشپورت برنمی‌دارند/ این اشتباه را صد برابر جبران می‌کنم



خسرو حیدری,رقابت سپاهان و استقلال,اشتباه خسروحیدری

حیدری: نمی‌دانم چرا مسئولان دست از سر توپ آل‌اشپورت برنمی‌دارند/ این اشتباه را صد برابر جبران می‌کنم

خسرو حیدری بازیکنی است که معمولا کم اشتباه می‌کند ولی او در بازی با سپاهان آن هم در دقایق ابتدایی مرتکب اشتباهی شد تا زردپوشان اصفهانی خیلی زود به گل برسند.

به گزارش  خبرآنلاین، نکته مهم اما واکنش امیر قلعه‌نویی نسبت به اشتباه حیدری بود و او در رختکن خسرو را بابت این اشتباه سرزنش نکرد. این موضوع برای بازیکن ملی‌پوش استقلال ارزش زیادی داشته و خسرو تاکید می‌کند که این اشتباه را در بازی‌های آینده جبران خواهد کرد. خسرو معتقد است که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به چند هفته زمان نیاز دارد.


حیدری ابتدا در مورد بازی به خبرآنلاین می گوید:«بله، بازی قشنگ بود ولی ما مستحق باخت نبودیم. ما خیلی زود گل خوردیم و این به خاطر اشتباهی بود که من انجام دادم. البته جای توجیه ندارد ولی کیفیت این توپ‌ها چندان مناسب نیست و وقتی می‌خواستم توپ را حرکت بدهم، به یکباره به زمین گیر کرد. البته باز هم می‌گویم که نمی‌خواهم بهانه بیاورم.»


او ادامه می دهد:«نمی‌دانم این توپ‌ها چه چیزی دارند که مسوولان دست از سر آن برنمی‌دارند و امسال هم باید با توپ‌های آل‌اشپورت بازی کنیم. تیم ملی ما به جام جهانی راه پیدا کرده و مطمئنا برای انجام بازی‌های لیگ برتر آن هم با کیفیت بالا، نیاز به توپ خوب و زمین‌های خوب داریم. این توپ‌ها وقتی می‌خواهد حرکت کند به زمین گیر می‌کند مگر اینکه توپ در حالت حرکت باشد تا بخواهید به آن ضربه بزنید.»


حیدری در پاسخ به این سوال که واکنش امیر قلعه‌نویی در رختکن چه بود تاکید می کند:«امیرخان به من گفت فدای سرت و این موضوع برای من خیلی ارزش داشت. مطمئن باشید این اشتباه را صد برابر جبران خواهیم کرد. قلعه‌نویی با این حرفش مرا شرمنده کرد و مطمئنا در بازی‌های آینده جبران می‌کنم.هواداران هم بعد از اشتباهی که انجام دادم مرا تشویق کردند و دست تک تک هواداران را می‌بوسم.»


او در مورد داوری بازی استقلال و سپاهان خاطرنشان می کند:«من فکر می‌کنم فغانی باید از اتفاقی که برای محسن قهرمانی پیش آمد استفاده می‌کرد. گرفتن چنین پنالتی‌هایی آن هم در شرایطی که تیم میزبان با یک گل عقب است واقعا ریسک بزرگی است. ما بعد از این اشتباه از لحاظ روحی افت کردیم ولی با این حال بچه‌ها دوباره برگشتند. با این حال معتقدم مسائل داوری تاثیرگذار بود.»/خبرآنلاین